Baby’s geboren in september

Vandaag weer eens live naar het CB geweest.. ? Ik was erg benieuwd hoe zwaar en lang ze nu is. Zit nog mooi op haar lijntje.. en is nog steeds heel fijntjes: 71 cm en 7,5e kilo.. ? Bij bijna één jaar. Maar heel mooi in verhouding. Ik maakte me dan ook op voorhand absoluut niet druk. Ook gezien wat ze eet en hoe ze zich ontwikkelt.
Waar zitten die van jullie? Zal vast weer erg verschillend zijn en ieder mooi het eigen paadje volgend.

Ik ben nog niet over. Zouden we niet gewoon eind september over moeten gaan als de hele groep echt dreumes is en baby af ;-)?
Ik zou het leuk vinden om eens al onze september baby's op een rijtje te zien, ik denk dat de verschillen dan pas écht goed zichtbaar worden haha. 
Hier een flinke vent van 74 cm en nu circa 10 kilo. Hij heeft niet meer die zichtbare babyvetjes inmiddels. Ik heb het idee dat hij de laatste tijd flink in de lengte is gegroeid maar ga 1 september pas weer naar het CB dus nog even wachten hoe het ervoor staat. 

Ik ben ook voor het starten van het dreumesforum als ze allemaal 1 jaar zijn. Wij gaan donderdag weer naar het cb. Ik schat dat hij nu 11 kg is en 75 cm. Wat een verschillen inderdaad haha!

Jaaa ik wil pas naar de dreumes als ze baby-af zijn. 
Wij hebben een mega lange baby, ze was met 9 maanden al 76cm en 9,5 kilo. ? Vetjes heeft ze niet echt maar ik vind haar best gespierd haha. We gaan overmorgen weer naar het CB, ben benieuwd hoe lang ze nu is. Is wel grappig hoor als je haar naast andere baby's ziet, dan valt helemaal op hoe lang ze is, zeker voor een meisje!
Ook hebben we weer de vaccinaties waarvan ik heb begrepen dat baby's heftig kunnen reageren bij de 11 maanden, dus ben blij dat het niet zo heet is deze week. Hoe gingen de prikjes bij jullie? 

@minni ons meisje heeft vorige week de prik gehad, viel mij mee. Eerste dag alleen maar slapen en tweede dag was ze wel een beetje uit haar hum. Ze slaapt overigens nog steeds veel, steeds 2 x 2 uur maar geen idee of het nog door de prik komt?
Ons meisje was met 10 maanden bijna 70 cm en 8 kilo. Net onder gemiddelde steeds, maar ze begint wel wat boller te worden haha. 

Terug
Bovenaan