Hoi dames,
degenen die nu door een intensieve tijd gaan.. heel veel sterkte gewenst! Dat gebrek aan slaap hakt erin.. En zo lastig ook wanneer er bijv. ook nog sprake is van een allergie of iets anders.
Ons kleintje is nu 6 weken en ze heeft afentoe wel last van krampjes. Dit is altijd in de avond, altijd beetje rond dezelfde tijd. Niet zo erg als sommigen van jullie beschrijven of op andere momenten op de dag. We hebben er ook geen druppels oid voor. Ik moet zeggen dat het wel wat af lijkt te nemen. Soms een dag dat ze er helemaal geen last van heeft.
We geven nu bijna zo goed als volledig borstvoeding. Ik kan eigenlijk niet zeggen of ze reageert op wat ik eet.
Verder gaat het erg goed. Het is een heel tevreden baby die net als wijzelf en de oudsten erg goed slaapt en maakt eigenlijk niet uit waar. We kunnen haar dan ook goed overal mee naar toe nemen. Ze krijgt nog maar 5 voedingen en slaapt van 22:00/22:30u tot 07:30u.
We zijn afgelopen (mid)week zelfs al naar een welbekend vakantiepark geweest waarbij ze ook mee naar het zwembad ging. Nog niet in het water, maar wel erbij. Ook mee uit eten. We zitten in een heel duidelijk ritme met elke dag rond dezelfde tijden een voeding. Met speling van een half uur.