Baby’s geboren in september

Leuk Kusjem, ben benieuwd hoe het in de dierentuin gaat! Veel plezier vandaag ? 
Mariekesep, 20 weken alweer, gaat snel zeg! Mooi dat alles goed is met jullie kleintje. Wel jammer van je bekken, maar fijn dat je er zo positief in kan staan en dat de oefeningen helpen! 
Ik heb een nieuwe loopwagen gekocht, het regende de hele dag hier en wist even niet wat te doen dus regenpak aan en hop naar de winkel. Zo'n hysterisch ding van Vtech, ze hebben een nieuwe variant. En serieus: ze ging gelijk stapjes zetten. Het lag dus aan onze mooie houten loopwagen die wat minder ergonomisch is blijkbaar, haha. 
Wij gaan deze maand ook voor een tweede. Zit alweer een tijdje aan de foliumzuur en merk dat ik het heel leuk en spannend vind om over een baby te fantaseren :) 

Wat leuk en spannend minni. Had jij nou ook een spoedkeizersnede gehad of verwar ik je met iemand anders?

Ik fantaseer ook wel eens over een tweede maar ik ben nog erg terughoudend door de zware zwangerschap en bevalling. Het vooruitzicht op me weer een jaar slecht voelen (hoeft natuurlijk niet) vind ik nog niet echt aanlokkelijk ?. Misschien heb ik gewoon pech gehad maar ik heb het nog niet helemaal verwerkt denk ik. Zo'n kleintje erbij lijkt me echt genieten maar nu voelt het voor mij echt nog te vroeg. Hoe is dat voor andere meiden hier? 

Leuk minni en spannend natuurlijk weer :)

zazou ik heb hetzelfde als jij hoor. Ik weet überhaupt niet of er nog een tweede komt eigenlijk. Mijn man ziet een tweede ook (nog) niet zo zitten en ik zou er nu ook niet aan moeten denken. Heb het gevoel dat ik net pas mezelf teruggevonden heb (mijn lijf, mijn hormonen, de combinatie kind-partner- werk-sociaal leven). Ik ben blij dat we het nu allemaal weer op de rit hebben en daar geniet ik voor nu volop van! Wat de toekomst brengt; geen idee. En of mijn gezin zo compleet is, nee dat gevoel heb ik ook niet direct. We zien het wel! 

Wat spannend Minni!
Het fantaseren snap ik wel. Wij hebben een onwijs heftig jaar achter de rug dus die tweede staat bij ons absoluut nog niet op de planning. Toch zou ik het graag nog een ervaren. Er worden onwijs veel babys geboren in mn kennissenkring en dan zie ik al die zoetjes en dan wil ik dat ook. Wij hebben nooit echt kunnen genieten de eerste 8 maanden. Aan de andere kant heb ik de angst dat we weer dezelfde strijd krijgen. Dus daarom stellen we het uit, maar ik wil, als we er nog eens voor gaan, niet al te lang tussen hebben. Ik denk dat mijn man en ik er over een half jaar ongeveer over na gaan denken te starten. Of niet. Eén is ook leuk. Het gaat nu goed. Hij is gelukkig en dat zijn wij ook. 
We zien het wel. Nog 9 dagen, dan is hij 1. Kan nu al huilen haha.

Wat leuk alle jarige kindjes! Vaak is dat ook een punt dat stellen denken we gaan aan een tweede beginnen bij 1 jaar. Wij denken er ook nog niet overna. Mentaal trek ik dat echt nog niet na zo'n heftig jaar en dan viel de spoed keizersnede me nog alles mee, maar een huilbaby hakt er veel harder in. Ach alles op z'n tijd denk ik dan maar. 
Wij zitten nog steeds met een dame die niet avond eet sinds 7 maanden oud. Inmiddels onder begeleiding beginnen dr kleine stapjes te komen. Het wordt als een pittige dame ervaren ook op het kdv. Goh daar waren we nog niet achter haha! 

Wat leuk al die (aankomende) verjaardagen!
Spannend Minni. Hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn. 
Wij denken ook nog niet na over een tweede. Vooral mijn man heeft het als heel heftig ervaren dat ik gelijk na de bevalling naar de OK werd gereden en hij niet mee kon en daar 2 uur alleen zat met onze zoon. Ook de eerste huilweken door de KMA en het nog steeds ca 5x per nacht mn bed uit gaan weerhoudt ons ervan. 

Majom: grappig om te lezen dat die mannen alles anders ervaren. Die van mij zat ook eerste 2 uur alleen met de kleine en we moeten nog steeds elke nacht ons bed uit. Maar hij lijkt niet gek te maken te zijn liever gister dan vandaag een 2e. Ook wel makkelijk praten soms denk ik dan want voor mij was het zwaar en de nachten is de vrouw er vaker uit dan de man haha! Ach onze tijd komt ooit wel:)

Grappig om te lezen! Mijn man wil wel heel graag een tweede (terwijl ik eerst zei dat het zo wel goed was) maar heeft gelukkig geen haast. We zijn alleen niet heel jong meer dus jaaaaren wachten is ook weer niet verstandig ?

Terug
Bovenaan