Baby’s geboren in september

Gefeliciteerd voor de 1-jarige, wat gaat de tijd snel. Cliché maar zo waar. 

Grappig die verschillen met een wens voor een tweede kindje. Hoop dat het bij jullie snel raak is Minni. Wij wachten nog even. Ik moet zeggen dat het mij heerlijk lijkt nog een kindje erbij, maar het voelt nog te snel. Ze is nog zo klein ik wil daar optimaal van genieten en als ik realistisch kijk dan is de kans groot dat ik niet optimaal geniet als ik zwanger ben. Ik vind het ook wel fijn als zij al wat zelfstandiger is. We hebben zo'n makkelijke baby, dat ik het ook spannend zou vinden hoe ik met een baby om zou gaan die wel moeilijk slaapt of veel huilt. Misschien raar om te zeggen, helemaal voor degene die nu een lastige baby tijd hebben ervaren.
Gek genoeg kriebelt het ook weleens en denk ik oh maar wat als we te lang wachten, maarja angst moet niet de reden zijn denk in dan. Ik zal het vast voelen als ik/wij er echt klaar voor zijn?
Wij zijn nu al 1,5 week samen op vakantie in eigen land. Vind het heerlijk, heel veel samen uit lunchen en stadjes ontdekken. Alleen de avonden verplicht rust en niet erop uit moeten we aan wennen haha. 

Liesforum: grappig daar liepen wij ook tegen aan verplicht vanaf 19:00 op de bank haha! Het was ook geen buiten zit weer op vakantie dus we hebben nog nooit zoveel Netflix gezien. Thuis gaat altijd wel de ene sporten of in de tuin werken enso. 

Hier ook nog geen wens voor een 2e. Ik fantaseer er al wel eens over, maar ik vind 1 kind op dit moment nog heerlijk. Neem je nog overal mee heen, hoef je alleen met haar rekening te houden, ze slaapt nog veel dus ook zelf heb je nog aardig wat momenten voor jezelf. Daarbij komt dat ik nog steeds borstvoeding (bv) geef; ik vind het helemaal fantastisch dat ik mijn meisje zo lang zelf mag voeden met het allerbeste, maar als ik terug kijk, denk ik wel eens; wat was het intensief om er qua voeden nagenoeg constant alleen voor te staan en dag in dag uit rekening mee te houden zowel privé als op werk. Hier heb ik uiteraard zelf voor gekozen, ik vind de bv té belangrijk, maar dat maakt dat ik nog geen behoefte heb om weer van voren af aan te beginnen bij een 2e (ook daarbij wil ik per se bv geven). Mijn man maakt de laatste tijd af en toe een opmerking, maar die hoeft niet zwanger te zijn, te baren en borstvoeding te geven ?
Mijn dametje is over 1.5 week jarig, zoveel zin in! 

Zoo haar verjaardag en haar feestje zitten erop. En wij liggen uitgeput op de bank haha!
Ze vind de dierentuin geweldig, echt een aanrader! Heel uitputtend voor hoor maar wat was ze onder de indruk! En wat is ze verwend vandaag. Ze at haar taart heel netjes haha totaal niet verwacht ?
Maar wat een geweldige dagen waren het! En 4 september is nog specialer geworden, want m'n vriend heeft me op haar eerste verjaardag ten huwelijk gevraagd! 

Wat gaaf kusjem, van harte gefeliciteerd!

mientje, ik begrijp je hélemaal. Het is heel mooi maar ook heel zwaar. En je wilt een tweede ook niet te kort doen door er minder voor over te hebben dan voor je eerste. Misschien moet ik maar snel stoppen ???

Kusjem wat mooi zeg! Top weekend voor jou ? Gefeliciteerd!!! Dat wordt vast een prachtige bruiloft net jullie kleine erbij. Fijn dat de dierentuin een succes was, gaan wij ook binnenkort eens doen!
Leuk om al jullie overwegingen over een tweede te lezen. De meesten wachten nog even, groot gelijk! Het gaat vanzelf weer kriebelen, of niet, ook prima. Het is zeker waar dat alles met 1 kind een stuk overzichtelijker is. Ik weet in ieder geval zeker dat ik er klaar voor ben! Hopelijk is het inderdaad snel raak, het is welkom, maar ik vind het ook niet erg als het wat langer duurt. ☺️

Alle mama's trouwens gefeliciteerd voor diegenen die al jarig zijn geweest!? Wat bijzonder allemaal he. Ik denk nu regelmatig ook terug aan vorig jaar, dat ik met die dikke buik zat te wachten en ik zooooo naar haar verlangde en echt niet meer kon wachten tot ze kwam.
En ZazouSept Precies dat idd.. een 2e kindje is net zo belangrijk als de 1e natuurlijk en qua standpunten sta ik er hetzelfde in dus ja dan wil ik ook per se weer bv geven. Sinds deze week ben ik begonnen met de bv afbouwen.. ik wil met 1 jaar naar max. 3x voeden nog toe (zat nu nog wel op 4-5x). Ga jij nog lang door?

Ik denk soms wel aan stoppen Mientje maar omdat ik alleen nog maar 's ochtends en 's avonds voed is het eigenlijk niet zo veel moeite om door te gaan. Ik had nooit gedacht dat ik als hij 1 jaar zou worden nog borstvoeding zou geven dus mijn doel is allang behaald,... maar het is nog wel gezellig. ?. Ik hoop eigenlijk dat hij zelf stopt en dat ik het niet teveel hoef te forceren. Ik merk nml dat hij 's avonds wat korter gaat drinken. In de morgen ligt hij echter gerust een half uur te drinken. Lijkt eerder langer te worden. Volgens mij slaat hij het op voor de rest van de dag ??. Misschien dat op een gegeven moment de avond eraf gaat? Als mijn productie op peil blijft dan vind ik het prima om nog een tijdje de dag zo te starten. 

Terug
Bovenaan