Baby’s geboren in september

Ik kolfde alles af en gaf het met de fles, maar merk nu ik volledige kunstvoeding is ze veel tevredener is. Ik kolfde waarschijnlijk te kort wat veel krampjes en weinig goede voeding opleverde. 
Eefje: wat heerlijk dat jullie zo’n goed ritme hebben zeg! Ik zit nog heel erg te zoeken qua voeding hoeveel en hoe vaak. Probeer nu van 3 naar 4 uur te werken dus beetje om 3,5 nu. Ik gaf namelijk 8 x 100 dat is best veel geloof ik. Denk dat ze 4500 weegt ergens. 

Zo klinkt echt super goed Eefje. Lekker hoor als het zo mag gaan? en heerlijk even met het gezin er tussenuit ?
Gezien de vorige nacht hadden mijn vriend en ik een ander plan gemaakt. Één blijft boven in bed en gaat echt slapen en de ander blijft beneden met Amy en probeert zo veel mogelijk te slapen op de bank en Amy in de box. Beneden werd een soort Netflix bunker met kussens en dekens haha.
Maar het is hier dus echt hollen of stil staan. Vannacht ging weer erg goed. Na het voeden, gelijk boeren en dan weer verder met slapen. Dus vanmorgen vroeg heb ik mij weer bij gevoegd in bed boven en we hebben daar met z'n drieën tot half 10 weer uitgeslapen. Gelukkig kan het ook zo? Hopelijk komt er gauw een middenweg in ons alles of niets bestaan hier? 

Oh ja, vriend en ik hebben elkaar natuurlijk wel afgewisseld als de ander een paar uur slaap boven had gepakt. Hij had trouwens ook tussendoor een fles gemaakt van kvd, maar dat vond ze niet zo.. maar 20cc van op

Haha.. 'netflix bunker' LadyJ.. Wel mooi dat jullie elkaar er samen zo doorheen proberen te helpen qua slaap! Ik hoop ook voor jullie dat er gauw een soort middenweg komt.
Anemoontje: ik kolf per keer 15 minuten. Meestal rond de 90-100 cc in totaal. 's Ochtens eerste kolfbeurt meer, dan rond de 140-150. Jammer dat het bij jullie niet gelukt is, maar je hebt het wel geprobeerd en ze heeft iig in het begin de bv gehad! 
Op dit moment drinkt onze dame rond de 100-130 cc en dan dus 5 voedingen (6 wk oud). Ik denk dat voor haar 130 soms net wat teveel is, dan geeft ze ook wat meer terug  Wij voeden rond 08:00 - 11:15 - 14:30 - 17:45 - 21:00u. Soms half uur eerder/later, soms slaapt ze nl. ook wat langer tussendoor (vooral als we in de auto zitten). Vanochtend waren we laat om half 9. Nu zou ze ongeveer nu alweer moeten hebben, maar heb haar even laten liggen. Ze begint al wel wakker te worden (gepruttel).. dus ik ga gauw een fles opwarmen!
Hier trouwens al heerlijk 'geklets' en het is afentoe net een marmot met die hoge toontjes.. ?

@juffielies, fijn dat de krampjes nu afnemen! Kan echt slopend zijn..
@eefje, wat heerlijk lijkt mij dat: zo lang doorslapen. Dan kunnen jullie gewoon lekker je ding doen, genieten! 

@avds, goed om te weten dat het dus wel effect kan hebben. Ik twijfel erg.. Aangezien Fjor veel last heeft van zijn darmpjes. Maar ik weet niet waar hij evt wel of niet op reageert of dat hij 'gewoon' veel last heeft van zijn darmpjes. Gelukkig ging afgelopen nacht beter. 

@LadyJ, een Netflix bunker, haha! Klinkt als een 'mancave'. Goed geregeld!
Lief dat je het vraagt en onthouden hebt. Ik krijg gelukkig nog hulp. De nachten doe ik vrijwel alleen. Na het avondeten ga ik naar bed, dan passen mijn ouders op. Mijn vader heeft laatst boodschappen gedaan en hangt de was op, heel bijzonder haha! 
Ik heb mijn ex-partner een aantal keer uitgenodigd om zijn zoon te ontmoeten. Heeft hij niet gedaan. Jammer genoeg heeft hij een paar totaal niet tactische dingen gezegd. Daardoor kreeg ik steeds meer stress en ik merkte dat Fjor reageerde op mijn stress. Toen hij zei dat hij met z'n nieuwe vriendin langs wilde komen, toen was bij mij de maat vol. Ik heb hem een nette mail gestuurd dat ik even helemaal geen contact wil, en dat dat nu ook het beste is voor Fjor. 

Terug
Bovenaan