We krijgen al hulp uit alle hoeken maar helaas niemand die het antwoord heeft. Het cb zit er bovenop, we hebben een beeldcoach thuis gehad die heeft meegekeken of wij iets anders zouden kunnen doen, maar 'helaas' doen we het helemaal goed dus ook daar konden we niets mee. We lopen bij het AMC en de huisarts voor zijn ademhalingsproblemen (Laryngomalacie) en afgelopen woensdag zijn we bij de osteopaat geweest. Niets lijkt tot nu toe te helpen.
Het is niet echt een huilbaby. Als hij wakker is, kijkt hij nieuwsgierig om zich heen, maar zonder slaapsignalen te laten zien (ook de beeldcoach kon ze niet ontdekken) zet hij het op een schreeuwen en lijkt ineens oververmoeid. Naar de klok kijken en hem op vaste tijden in bed leggen helpt niet. Dan schreeuwt hij het uit tot hij rood/paars aanloopt.
We hadden gehoopt dat de osteopaat na 1 behandeling al wel iets van verbetering zou brengen, maar helaas. Dinsdag moeten we weer heen en woensdag weer naar het AMC. We houden hoop.
Wat betreft de nachtvoeding. mijn man geeft de eerste nachtvoeding om 01.30 uur. Maar kindjes met Laryngomalacie worden ook wel kakelkindjes genoemd. Als je het geluid hoort wat hij maakt tijdens ademhalen en vooral tijdens de voeding, begrijp je waarom ze zo genoemd worden. Hier is niet doorheen te slapen. We moeten wellicht wat vaker een nachtje op de bank doorbrengen, maar mijn man moet wel gewoon naar zijn werk de volgende ochtend dus ik wil ook niet dat hij er straks aan onderdoor gaat. Godzijdank komt mijn moeder vaak in de middag langs zodat ik kan rusten, maar slapen lukt dan vaak niet. Heel frustrerend.