Baby’s geboren in september

Hier een hele zware huilbaby dag achter de rug van zo’n 6-7 uur. Ik vermoed echt dat ze reflux heb ik hoor het omhoog komen en wegslikken arm meisje. Dit verklaart wel dat ze vanaf het begin al niet in de box wilt liggen en niet slaapt in de kinderwagen. Je bent ten einde raad.
Vandaag begonnen met de voeding indikken. Meerdere hier verstand van? Hopelijk levert het geen krampjes op. Moet het tot eind weekend proberen of het helpt anders langs de dokter alhoewel ik medicijnen graag nog even uitstel. Maar jeetje wat vallen deze dagen zwaar vooral als je je man ook wilt ontlasten ivm werken. Zware hoofdpijn ervan!

@ prilseptembergeluk, fijn zeg die verbetering ??
Haha wij doen mee in de 'wij doen maar wat' levensstijl ✌️ en in de baby bubbel. 
Pff Anemoontje wat verdrietig zo een huildag?
Ik zou door de verhalen bijna sowieso naar een osteopaat of manueel therapeut gaan. In ieder geval heel fijn om te lezen dat jullie er profijt van hebben. 
@Minni wat betreft EMDR weet ik idd dat het snel effect kan hebben. Als je herbelevingen hebt kan het het overwegen waard zijn. Geniet in ieder geval lekker van je bad vanavond! Lekker dat dat weer mag ?
Ik ga over 2 weken een aantal keer naar mamafit. Begeleid sport weer op pakken en bijkletsen met andere mama's. Voor nu heb ik eigenlijk nog niet echt zin en fut, behalve mijn wandelingen met hond en kind. 4,5kg in een draagzak meedragen vind ik ook een mooie warming up om weer beweging op te bouwen??
Hier wel intensieve dagen gehad. Nu 6 weken dus huilpiek, sprongetje en maximaal krampjes✅ Weg leggen was bijna geen optie, aldoor bij mij willen zijn/ liggen. Eerst frustrerende het me, vandaag maar aan over gegeven en lekker hoekje in de bank gecreëerd. Zielig wel dat ze ook tijdens het slapen ineens geterroriseerd wordt door krampjes. Vanmorgen hebben we wel weer heerlijk bij en uitslapen tot half12? Dat houden we er nog maar even lekker in zolang het kan en nodig is om soms zo maar bij te tanken..
Ik hoef pas in januari weer aan de slag. Op de dagen dat ik ga werken is mijn vriend thuis. Dus voor nu lijkt opvang niet nodig?

Jeetje wat een heftige verhalen hier! 
Het doet me beseffen dat ik ondanks soms wat huilen en bij me willen zijn een zeer makkelijke baby heb.. en dat terwijl ik het soms al lastig vind (en dan is er verder niks aan de hand zoals bij sommige van jullie). Hij is nu 8 weken en de krampjes zijn bijna helemaal weg voor m'n gevoel. Vandaag naar het cb geweest en hij is mooi gegroeid en aangekomen. Ook slaapt hij nu van ongeveer 22.00-6.00 al een aantal nachten, dus dat is goed te doen. (Moet er alleen geregeld met een slaperig hoofd uit om zijn speen terug te geven). Verder rommelen we inderdaad maar heel wat aan de hele dag. Vandaag weer zo'n twee uur gewandeld, dat doet ons beide ook heel goed. Prachtig weer was het ook weer vandaag. Heerlijk. 
ik merk wel dat nu ik hem beter leer kennen en hij ook echt meer interactie vertoont (lachen, volgen met de ogen), ik het moederschap steeds leuker begin te vinden. Ik ben blij dat het hele kleine, breekbare en huilerige er af is.. ik wist dan ook niet vaak wat wil hij nou?!? Nu begin ik hem echt te leren kennen. Dat geeft rust. ook merk ik dat mijn partner steeds meer z'n weg gevonden heeft. Fijn om een team te kunnen zijn. 
ik moet half december 3 dagen werken en dan heb ik alweer kerstvakantie. Zie nog niet helemaal voor me hoe het werken zal gaan (vooral qua ochtend)z Gelukkig gaat hij naar opa's en oma's en hoeft hij niet naar het kdv. We zien het wel. Voorlopig nog echt genieten, want mijn God wat gaat het snel..

Prikgelukseptember, daar heeft ze inderdad vandaag ook voor gewaarschuwd dat het kan zijn dat hij 2 dagen huilerig en nog onrustiger kan zijn. Ik ben benieuwd wat het gaat doen. We hebben over 2 weken weer een nieuwe afspraak. Hopelijk blijft het bij jullie voor wat verbetering zorgen en komt er verder voor jullie ook snel verbetering in alle situaties.
Hier rommelen we ook nog maar wat aan hoor. Overdag tot nu toe om de 3 uur en snachts soms een keer om de 3,5 a 4 uur.

Hier gebruiken we op aanraden van het cb nutriton voor het verdikken, het lijkt wel te helpen gebruik het nu een week en ze spuugt minder en is rustiger na de voeding

Maaikespat werkt nutriton beter dan Johannes broodpitmeel? En merkte je direct al verschil? 
Ik ben nu met een nieuw ritueel bezig. Normaal zeggen ze wakker - voeden - spelen - box - signalen naar bed.
Nu spuugt onze dame veel dus valt ze al na het voeden tijdens het boeren in slaap en leg ik er daarna in bed. Hoe kan ik dit doorbreken? Want ze is nu dus erg kort wakker overdag en snachts slaapt ze slecht. Ze ligt wel helemaal in het licht.

[quote quote=10260036]Maaikespat werkt nutriton beter dan Johannes broodpitmeel? En merkte je direct al verschil? Ik ben nu met een nieuw ritueel bezig. Normaal zeggen ze wakker – voeden – spelen – box – signalen naar bed. Nu spuugt onze dame veel dus valt ze al na het voeden tijdens het boeren in slaap en leg ik er daarna in bed. Hoe kan ik dit doorbreken? Want ze is nu dus erg kort wakker overdag en snachts slaapt ze slecht. Ze ligt wel helemaal in het licht.[/quote]
 Als je de goeroes mag geloven, moet je haar gewoon weer wakker maken als ze in slaap valt en wakker in bed leggen.. en overdag niet te veel tijd slapen.. hier is het voeden om de 3 uur. Wat dus betekent dat hij ongeveer 1.5 u kan slapen als hij er 30 min over doet om in slaap te vallen. En aan het eind van de middag / begin avond wat vaker voeden zodat er een bodempje is. ? 

Terug
Bovenaan