Baby’s geboren in september

Anemoontje: verschonen voor de voeding..?
Persoonlijk zou ik ze zelf nooit wakker maken als ze net slapen (ook al is dat net na de voeding), maar dan eerder juist weer een kwartiertje voor de volgende voeding weer. 

Amy slaapt ook veel overdag maar dat zegt hier niks over hoe de nachten gaan. Ze kan dan net zo goed ook een goede nacht maken. Persoonlijk denk ik echt dat een baby slaapt wanneer hij/zij dat nodig heeft. Hoog houden door middel van een draagzak zou misschien verlichting kunnen geven voor na de voeding en spugen? Maar Amy valt dan wel in slaap?? 
Onze meid blijft nu steeds een klein beetje langer wakker en merk ook dat ze meer interesse krijgt in haar omgeving, dus morgen komt hier een babygym binnen?? ben benieuwd! 

Ladyj leuk is dat hè, dat ze de wereld om zich heen ontdekken! 

ik ben al 6 keer naar boven gelopen om te kijken ?, onze jongen slaapt voor het eerst overdag in zijn eigen bed ?. Ik heb de badkamer en de wc gepoetst en nu zit ik op de bank naar de babyfoon te luisteren (voel me haast schuldig dat ik "niets" doe) ben ik even niet meer gewend tijd voor mezelf haha... 

@juffielies herkenbaar hier ook voor het eerst vandaag? ze slaapt sowieso opeens de hele dag overdag vandaag. Maar gister was een huildag dus ze zal wel op zijn?
@anemoontje ik heb ook een baby met vermoedelijk reflux, stinkend maagzuur erbij ook en de bijna enige manier is voor haar om te kunnen slapen is na de voeding op mijn schouder in slaap te vallen. Nevermind de goeroe’s want deze meid wil echt niet wakker in bed gelegd worden.
Ik hou haar een half hur slapend op mijn schouder hoog tegen spugen en leg haar dan in bed. Werkt iig ‘s nachts goed. Ieder kind is anders en denk eigen manier ontdekken. Wakker maken voor voeding heb ik toevallig nu net gedaan, maar ‘s nachts doen we dat niet meer. Ze slaapt dan vaak 1 x 5 a 6 uur en 1 x 3 a4 uur. 

Anemoontje is eigenlijk hetzelfde hoor is ook johannes brood pitmeel. Merkte na een dag wel verschil dat ze minder spuugte maar de hoeveel voor in de voeding was wel even kijken wat het beste werkte hoor ze gaven aan 1 schep op 100cc maar kon soms teveel zijn is denk ik per baby verschillend wat werkt. 

Goedenacht mama’s, terwijl de kleine aan het boeren (of eigenlijk slapen) is vroeg ik me af vanaf wanneer trek je je kindje een pyjama’tje aan? Ze is nu 4 weken en slaapt gewoon nog in haar kleding van die dag..

@AvdS ons kleintje ligt sinds hij 5 weken is in zijn eigen ledikantje op zijn eigen kamer. Daar schopte hij de dekens steeds van zich af. Dus nu heb ik een slaapzakje van de Hema voor hem. Het slaapzakje heeft geen mouwen, dus ik doe een romper met lange mouw eronder en sokjes aan. Verder niks.
Ik vind het ook een beetje zoeken hoor. Maar dit werkt nu prima. Wel met een dun dekentje over ook. Door de slaapzak kan hij deze niet meer wegschoppen.

Terug
Bovenaan