Hoi allen,
Fijn om hier met elkaar verder te kletsen en te sparren. Na een hele fijne zwangerschap en soepele bevalling moet ik wel bekennen dat de eerste weken mij zwaar vallen.
Oscar is nu 3 weken en 5 dagen en ik ben wel flink van mijn roze wolk gedonderd. Hij heeft problemen met zijn ademhaling waardoor we nu al bij kinderlongartsen in het ziekenhuis lopen. Hij slaapt heel slecht overdag, s nachts gelukkig wel goed. Ik lees dat meer kleintjes overdag slecht slapen maar dat zij zich vermaken in de box. Oscar is duidelijk oververmoeid en bloed chagrijnig. Vanaf 19.00 uur slaapt hij weer keurig tot de volgende ochtend 07.00 uur (uiteraard met 3 of 4 voedingsmomenten ertussen) en dan heb ik een heerlijk vrolijk kereltje. Overdag krijst hij het uit van vermoeidheid en darmkrampjes.
We hopen dat het slechte slapen door zijn ademhaling komt, en dat de longarts hem kan helpen. Het is zo verdrietig om je baby oververmoeid te zien en ik ben daardoor zelf het overgrote deel van de dag in tranen.
Vanmiddag heb ik Infacol gekocht dus nu hopen dat dat hem in ieder geval gaat helpen met de krampjes.
Mocht iemand nog een slaaptip hebben, dan hoor ik het graag. Zelfs op mijn borst lukt het hem overdag vaak niet terwijl hij snachts in zijn eigen bedje slaapt.