Haha ooh ik zit hier met enorme herkenbaarheid jullie berichtjes te lezen! Mijn man is ook de allerliefste en beste papa, maar wat volgens mij voor ons moeders zo natuurlijk allemaal voelt en 'wat je gewoon even doet', snappen mannen dat soms niet helemaal? Gisteren zei hij ook: 'Maar schat als ik bepaalde dingen moet doen, moet je dat gewoon zeggen.' Dus ze bedoelen en willen het ook allemaal wel, maar doen het volgens mij niet zo instinctief als wij? Met voedingen kan ik hem dat ook niet kwalijk nemen, omdat ik volledige borstvoeding geef en hij daar dus niet volledig in zit. Sinds deze week ben ik begonnen met af en toe kolven om een voorraadje op te slaan en zijn we begonnen met het oefenen met een flesje (van afgekolfde melk uiteraard - Feline is nu bijna 7 weken). Mijn man doet dit nu voornamelijk: kan hij deze voedingen mooi pakken en 'leren'.?
Eefje- in principe mag je vanaf 6 weken weer rustig beginnen met sporten, na goedkeuring van de verloskundige. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je hiervoor/tijdens zwangerschap deed? ben deze week weer begonnen nadat ik maandag op nacontrole ben geweest; 2x gebootcampt en gisteravond voor het eerst hardgelopen. Het tempo was echt 0.0 in vergelijking met wat ik eerst kon, maar het begin is er weer ? Ik heb tijdens mijn zwangerschap tot 32 weken gebootcampt en daarna tot 39.5 week 2-3x per week gezwommen, dus dat scheelt natuurlijk wel.