Baby’s geboren in september

Mientjee, bedankt voor de informatie. Ik heb 2 keer buikspieroefeningen gedaan, terwijl ik nog wel beetje ruimte voel tussen mijn spieren. Oeps! :( 
8 uur slapen.. wauw, dat klinkt echt heerlijk voor mij. Ik had vannacht 4 uur slaap ertussen, daar al heel blij mee. 

Fijn zo'n dag en nacht LadyJ! Inderdaad uitzitten.. Dat hoor ik meer. Het is een fase, het is een fase, het is een fase. 

Gisteren een heerlijke dag gehad. Vandaag weer mis. Weinig slaap, veel huilen, volle broeken, winderigheid. Mijn ouders zijn erg moe, dus ik wil hen niet te veel vragen. Gelukkig heeft mijn schoonzus vandaag meegeholpen. Ik ga hem zo in bad doen, hopelijk helpt dat wat tegen de pijn en hopelijk slaapt hij straks wel goed. 

Hier is liv donderdag alweer 6 weken gaat zo snel? merk nu echt sinds zondag dat ze echt meer begint te huilen beetje uit haar doen. zal het dan toch de huilpiek zijn? Meerdere die hier last van hebben gehad ?

Was net bij de laatste afspraak bij de verloskundige en die zei dat Amy misschien ook wel een regeldag heeft gehad. Dat klonk ook wel aannemelijk, naast alle andere kwaaltjes van gister.
Idd Floraa 'het is een fase, het is een fase' kreeg ik ook vandaag door van mijn zusjes die inmiddels zelf erg ervaren zijn? 
Maar balen dat het met jouw mannetje vandaag weer minder gaat ? hopelijk doet het badje hem goed en morgen weer zo een dag als gister ? Top dat je schoonzus je kwam helpen
@Maaikespat: jep vanaf 6 weken nam hier het huilen en aanhankelijke toe.

Hoihoi! 

mijn dochtertje Zara-Olivia is alweer 9 weekjes, wat gaat de tijd snel! Wat dus ook als besef kwam dat het misschien tijd wordt voor rooming-out... Ik vond het super fijn om haar naast mij te hebben in der wiegje. Maar de laatste tijd wordt ik van elk geluidje wakker.. en aangezien ze ineens vanaf 5 heel onrustig slaapt, breekt dat een beetje op kan ik wel zeggen! Nu ik dit typ zit ik met één oog naar de babyfoon te staren want dit word haar eerste nachtje in haar eigen kamer.. jeetje wat vind ik dat spannend! 
ben heel erg benieuwd hoe jullie dit hebben ervaren en hoe dat ging!! 

Yes, hier voor het eerst 5 uurtjes tussen de voedingen. Ons zoontje is nu bijna 6 weken, hopelijk is dit een begin. Hier heb ik ook naast dat we net begonnen zijn met een schepje johannesbroodpitmeel door zn voeding, het hoofdeinde van het bedje een stukje omhoog gezet. 
Morgen/vandaag gaan we naar de kinderfysio, en volgende week voor de tweede keer naar de manuele therapeut. Deze werken bij ons samen. Hopelijk blijft er verbetering komen. Gelukkig merken we nu al wat verschil.
Wat naar dat sommige hele heftige dagen beleven. Hoop dat dit snel weer over gaat en inderdaad een en fase is. Goede nacht allemaal!

Lang geleden dat ik iets geplaatst heb, maar lees nog wel mee. Onze kleine man is inmiddels 8,5 week. Nog steeds last van verborgen reflux helaas. Heeft nu zondag voor het laatst gepoept, dus morgen maar even het consultatiebureau bellen of mailen denk ik, want daardoor gaat zijn maagje/darmen ook vol zitten natuurlijk. Snachts komt hij 1 tot 2x. Deze nacht om 12.15 en 4.30u. Soms maar 1x, dat is toch ook wel lekker.
Vanaf bijna 5 weken sliep hij op zijn eigen kamer, omdat we elkaar wakker hielden. Nu slapen we beide beter. Heb het geluid van de babyfoon ook niet aanstaan, omdat ik dan bij elk geluidje overeind schiet. Ik hoor hem goed genoeg zo :) 

Wij hebben Siem met 5 weken verplaatst naar zijn eigen kamer. Ik werd wakker bij ieder geluidje (en hij maakt er enorm veel tijdens de nacht) en ik denk dat ik ook te snel ging voeden. Hij dronk zijn nachtflessen nooit op. We slapen allebei sindsdien veel beter. Vannacht hebben we alle records gebroken: 9,5 uur achter elkaar geslapen. Hij werd nog vrolijk wakker ook (nu bijna 9 weken oud). Maar sinds hij is zijn eigen kamer slaapt is de nachtfles eruit en slaapt hij eigenlijk standaard tussen de 7 en 9 uur achter elkaar. Bij ons staat daar wel tegenover dat hij nog altijd overdag max. slaapjes heeft van 30 minuten maar goed ik ben onwijs blij dat ik 's nachts prima slaap.
Gisteravond voor het eerst weer gesport. Nog geen rechte buikspieren getraind want ook bij mij zijn ze nog niet gesloten. Dat duurt echt een tijd en wil liever geen diastase houden. Wel weer heerlijk om terug te zijn na die vervelende bekkeninstabiliteit.
Volgende week gaat hij wennen bij de KDV. Ik merk dat ik het lastiger vind dan gedacht. Maar goed, eerst maandag een paar uurtjes. 

Terug
Bovenaan