Baby’s geboren in september

Hier gebruiken we ook johannes broodpitmeel tegen het spugen meerdere die als de fles bijna op is klontjes erin hebben? Voor de gene die al spuitjes hebben gehad en een zetpil hebben gegeven welke gebruiken jullie heb hier die van de kruidvat van 120 mg maar daar staat op vanaf 3 maand 

Ik herken wel alle symptonen bijna die jij omschrijft Anemoontje? bij ons spuugt ze alleen ook veel maagzuur uit steeds langere tijd na een voeding. Wist overigens niet dat een speen verzacht, die wil ze wel constant. Wij hebben de huilbuien niet dus dacht eigenlijk dat ze er niet veel last van heeft en er vanzelf overheen groeit. Ook al slaapt ze dus wel erg slecht. 
Wel heel fijn dat het bij jullie werkt nu. Wat een rust zal dat geven☺️

Ik ben ook benieuwd naar die zetpil vraag! 
Bij mij klontert het niet. Doe eerst de schepjes en het jbp erin. Dan ff schudden. Dan doe ik de helft kokend water erin van war nodig is en roer ik met een lepeltje dan de andere helft koud water erop en weer roeren. Als je het met water uit de magnetron doet komt het inderdaad niet goed en ook niet schudden:)

Wij hebben kinderzetpil van 60mg.
Net ook gegeven omdat ze echt krijst van de buikpijn. Ze laat winden voor een volwassen vent en daarna gilt ze het uit? super sneu. Hopelijk vannacht even wat verlichting qua buikpijn. 

Er zijn inderdaad zetpilen van 60mg, die kun je gewoon bij de drogist kopen. Wij hebben deze ook voor uiterste nood alvast in huis. Gelukkig nog niet gebruikt.
Vraagje, waar kopen jullie de sab simplex? Ik heb het idee dat de krampjes hier nu meer worden sinds we ook johannesbroodpitmeel gebruiken, alhoewel we ook op de piek zitten van 6 weken. Qua de reflux lijkt het goed voor ons zoontje te werken. Nu weer 4,5 uur tussen de voedingen vannacht. Dit was eerder om de 3 a 3,5 uur.

https://www.arzneiprivat.de/product/sab-simplex-druppels-orale-suspensie.40376.html?language_code=nl
Majom: online te bestellen bij een Duitse apotheek. In NL niet verkrijgbaar.
Vervelend dat de krampjes toe nemen. zou nu jullie aan het verdikken zijn ook alert zijn op verstopping...
Ons meisje viel uiteindelijk om half2 bij mij vriend beneden in slaap en ze slaapt nog steeds. Ook op mijn voeding van 12u. Dus dat is op zich positief. Als de krampjes gaan afnemen kan ze dus ook lang op mijn borstvoeding teren??
Gister waren mijn vriend en ik allebei wel ff op. Kwam waarschijnlijk ook omdat we een uitvaart hadden, maar vinden deze periode allebei toch best heftig. Gister heb ik ook voor het eerst weer medicijnen genomen tegen migraine. Deze rare gebroken nachten en intensieve dagen hebben nog zoveel van mij gevraagd dat helaas de eerste aanval weer om de hoek kwam kijken. Mijn vriend is echt mijn held en zo zorgzaam voor ons beide. Ging allemaal lieve dingen tegen me waardoor ik emotioneel werd en hij ook? nou hopelijk voor ons allemaal vandaag een dag in rustiger vaarwater? Hoop zo dat de krampjes Amy gauw met rust gaan laten 

Ik zou zeker ook oppassen met verdikken als ze de stoelgang niet optimaal is!
ladyJ zo herkenbaar! Volgens mij is jullie week mijn week vorige week. Hier ook weer de eerste migraine aanval toen te pakken gehad. Fijn dat je man zo goed steunt. Ik probeer veel over te nemen ivm zijn werk, maar dat valt ook niet altijd mee. 

Bedankt voor jullie snelle reacties. Ga het gelijk even bestellen. Zijn stoelgang is goed, hij heeft zelfs bijna elke luier ook een poepluier en is maar een klein beetje dikker geworden. Ik vermoed dus geen obstipatie. Alleen andere voeding betekend helaas ook andere prikkels om te verwerken voor de darmen. 
Herkenbaar hoor LadyJ en Anemoontje. Hier is het ook echt niet alleen maar de blauwe wolk. Vindt het ook best zwaar. Zo weinig slaap en door zn syndroom en reflux eigenlijk ook echt de hele dag met hem bezig. Gelukkig nu dus 2 wat betere nachten gehad. Alleen is meneertje elke ochtend rond half 7 wakker en jengelig, dus dan er sowieso weer uit.

Terug
Bovenaan