Baby’s geboren in september

[quote quote=10263124] Heel herkenbaar! (Zit ook op de FB pagina haha). Nutriton verergert de krampjes maar de reflux is ook ellendig… tenminste ik denk dat het door de verborgen reflux komt dat hij steeds lastig inslaapt om vervolgens na 15 minuten weer huilend wakker te worden. Het gaat je echt opbreken he! Ik heb helaas geen tips:([/quote]
Ik denk ook dat het wakker worden door de reflux komt. Hij valt in mijn armen in slaap na de voeding, dan komt er wat omhoog en dan ogen weer wagenwijd open, meestal tot 3x toe. Als hij dan lekker lijkt te slapen leg ik hem in bed en dan weer hetzelfde. Met veranderen van houding komt alles weer omhoog.

Floraa wat leuk, onze zoon is nu 9 weken en 5 dagen maar hij is ook ruim 2 weken te vroeg geboren dus qua ontwikkeling loopt dat wel ongeveer gelijk met jouw zoon! Wat slecht van die medicatie ? gelukkig ben je er zelf achter gekomen! 

Jeetje Floraa, dat is wel schrikken zeg. Gelukkig kwam je er zelf zo snel achter.
Hier weer gestopt met de nutriton. Gisteren een helse dag, gillen van de krampen. Zelfs nog 2 uur na zn voeding. En dat terwijl hij normaal (gelukkig) amper last heeft van krampjes. Nu is helaas het spugen wel weer volop terug. Net gebeld met cb en die adviseren om nu over te stappen op Hero nutrasense comfort, dit zou voor spugen en krampjes zijn. Iemand hier al ervaring mee?

Pfff.. lijkt me lastig dames, die verborgen reflux. Sterkte. 
Hier lijken de krampjes net op een hoogtepunt te zijn. Een half uur na iedere voeding is het krijsen. ☹️
Overdag slaapt ze meestal ook alleen op mij. Tja... Het is niet super handig maar ik geniet er nog maar even van. Over een paar maanden willen ze alleen nog maar rond kruipen, ik vind het ook wel fijn zo'n slapende baby, die tevreden in de draagdoek hangt. Soms ligt ze wel lekker in d'r bedje, komt vast vanzelf goed.
De babygym is hier ook een ontzettend groot succes. Met zelfs al een favoriet speeltje, nou dat had ik niet zo snel verwacht. Ze  isnu net 6,5 week. Ik vind het moederschap nu ook leuker worden.
Goed dat je zelf zo goed hebt opgelet Floraa, maar toch bizar dat ze zo laks zijn geweest.
De komende twee weken schijnt ze weer een sprongetje door te maken. Ben benieuwd of ik het nu wel ga merken. Vorige keer niet een groot verschil gezien qua huilen en nabijheid zoeken. Ik kijk er wel weer naar uit dat ze nieuwe dingen kan en beter kan communiceren! Dat scheelt weer wat huilen... ?

Dames! Als het echt verborgen reflux is ga alsjeblief naar de dokter. Wij kunnen haar nu weer na 15-20 minuten in bed leggen vanaf de dag van indikken en de medicijnen. Ze slaapt direct. Het is echt een wereld van verschil i.p.v. 10 keer je bed uit en 1,5 uur wiegen. 
verstopte darmen en krampjes door verdikken zorgt ook dat er meer voeding omhoog komt. De florax doet echt zn werk voor de darmen en alles is dan prima. We hebben een hele andere baby die niet meer extreem huilt, maar heel af en toe nog en gewoon direct na de fles kan inslapen. Die krampjes zijn niet te doen van verdikken zonder een middeltje voor de darmen. 

Oh wat lees ik veel over de krampjes.. Hier was gisteren ook zo'n dag, dit ontstond met name direct na het voeden en ze krijste alles bij elkaar. Ik werd er wanhopig van, want daardoor wilde ze ook minder drinken maar had ze vervolgens wel weer snel honger dus ik bleef maar in de weer met die borst aanbieden? Dametje was uiteindelijk zo moe ervan dat ze daarna wel van 22.30-07.30u heeft geslapen, niet normaal!! Maar wel héérlijk: sinds afgelopen dinsdag op woensdag heeft ze voor het eerst doorgeslapen en nu 3 nachten achtereen van 22.30-06.30/07.30u (ze was dinsdag 7 weken oud)? Hopelijk blijft dit zo doorgaan, haha.. Enige nadeel is dat mijn borsten echt volledig op knappen staan en ik wakker word in 1 grote melkbende? Die zijn het nog niet helemaal gewend, haha..

Pff hier doen de krampjes ook goed hun werk? tegen het spuugen dikken we hier ook de voeding in maar gelukkig is de ontlasting wel goed dus ga ervan uit dat het indikken het niet verergert

@Floraa, jemig wat een stomme misser van hun zeg van die medicatie?? 
Ja ellendige krampjes.. zo sneu. Hier gister besloten ook te stoppen met Sab simplex. Het was erg explosief hier. We willen even aankijken wat er nog daadwerkelijk 'overblijft' als we even helemaal niets gebruiken en of er daadwerkelijk verschil is. 
@Mientjeee pfff ik heb dat ook in de morgen. Mijn borsten staan ook op klappen omdat zij nu 8u tussen de voedingen laat. Bijna een soort stuwingsgevoel van dagen. Ik draag wel een voedingstopje met kompressen anders word ik echt in de melk wakker?
Vandaag kwam mijn moeder op visite. Ik vertellen over de afgelopen dagen dat die zo pittig waren. Ja hoorrrr zit Amy een partij te lachen en te spelen in de box? mijn verhaal kwam totaal niet geloofwaardig over haha. Maar je hoort mij niet klagen hoor, blij met deze vrolijke dag waarin ze ook ff lekker zichzelf leek te vermaken in de box. Krampjes lijken vandaag ook minder. Wel veel 'droge' windjes maar zonder het huilen erbij. Of het was gewoon een goede dag, maar ik hooooop dat we gewoon echt de piek der ellende achter ons aan het laten zijn ??

Terug
Bovenaan