Baby’s geboren in september

[quote quote=10263329]Dames! Als het echt verborgen reflux is ga alsjeblief naar de dokter. Wij kunnen haar nu weer na 15-20 minuten in bed leggen vanaf de dag van indikken en de medicijnen. Ze slaapt direct. Het is echt een wereld van verschil i.p.v. 10 keer je bed uit en 1,5 uur wiegen. verstopte darmen en krampjes door verdikken zorgt ook dat er meer voeding omhoog komt. De florax doet echt zn werk voor de darmen en alles is dan prima. We hebben een hele andere baby die niet meer extreem huilt, maar heel af en toe nog en gewoon direct na de fles kan inslapen. Die krampjes zijn niet te doen van verdikken zonder een middeltje voor de darmen.[/quote]
He! 
Was het bij jullie ook zo dat hij na het inslapen weer iedere 5 a 10 minuten begon te huilen al dan niet in de slaap?

Wat lees ik toch weer veel herkenbare dingen.. Hier wilt onze dame ook absoluut niet weg gelegd worden in haar eigen bedje of de box, dan is ze meteen klaarwakker en begint ze te huilen wat overgaat in hysterisch krijsen. Zodra ik haar oppak is er niets meer aan de hand. Slapen doet ze dus overdag in mijn armen of de draagzak.
Ik merk wel dat het spugen hier echt meer wordt. Gister kreeg ik nog een hele golf ?️‍♂️ ver me heen. Ook vindt ze het absoluut niet fijn na het drinken om op m’n schouder te boeren. Meestal begint ze dan te huilen of wurmt ze zich weg. Herkent iemand dit?
En ik vroeg me af hoe jullie het slapen in de ledikant gaan ‘trainen’ zeg maar. Ik heb echt geen idee hoe ik dat nu/straks aan ga pakken want het is nu echt krijsen geblazen als ze er maar 5 minuten in ligt. Maakt niet uit of ik haar er slapend of wakker in leg het eindigt in huilen. En hard. 

Zou het helpen het ledikantje voor te verwarmen met een kruik?
Haar handje vast te houden naast het ledikant terwijl ze huilt en zachtjes te blijven praten?
Ik las ook ergens de tip om een knuffeltje in bed te leggen met jouw geur eraan. Of evt de hydrofielluier die onder het hoofdje ligt (als je dat tenminste toepast) eerst even bij je te dragen. Dus ook met jouw geur.
Onze dame protesteert ook meestal na de fles om te boeren. Meestal heeft ze nog zuigbehoefte, dus geef ik haar gauw de speen. De boer komt snel (lucht haar op) en na even sabbelen komt dan het tevreden half uurtje-uurtje en kan de speen vaak ook wel weer uit.

Ja door het spuug blijven ze dan onrustig. Soms kon je wel 1,5 uur bezig zijn met wiegen etc. 
Tegenwoordig kan ik dr binnen 20 minuten na de voeding slapend in bed krijgen. Ze valt al in slaap na de boeren en als ze heel onrustig blijft  geef ik een speen die trek ik er voor het bedje in weer uit. Wel verwarm ik altijd haar bed voor met een kruik en hebben wij een pop staan die 20 minuten ademhaling en hartslag na doet. Ik durf die pop niet uit te zetten geen idee of die voor de rust zorgt haha 
Warm bedje, hydrofiele luier zelf bij je dragen eerst, wiegen tot ongeveer 20 minuutjes diepe slaap, soms helpt bij ons de speen ook want dat verzacht tegen krampjes etc 

AvdS er kwam hier laatst ook een zittende boer houding voorbij. Hier is ze ook geen favoriet van de schouder maar ik hou haar er niet meer over heen maar tegen me aan. Soms wordy ze dan heel onrustig met dr hoofd duur voeding en boer wat omhoog komt maar als dat eruit is zakt dat af wn komt de rust 

Herkenbaar hoor advs, wordt hier ook erger helaas met spugen en dan vooral ook maagzuur erbij.  Ook veel huilen na de voeding, vooral in de middag/avond. Ze gaat echt zich weg wurmen als je haar omhoog houdt voor boertje, tenzij ze keertje in slaap valt aan de borst. Dat was eerst altijd en nu sporadisch helaas ;) ze wil dan echt een speen en zuigt daar ook als een bezetene aan? Is wel sinds paar dagen erger, denk dat het een fase is en ook wel weer minder wordt. Geloof dat wij ook redelijk gelijk lopen (1 oktober). 
Bij ons wil ze ook gedragen worden overdag, helaas niet in draagzak ook dat is huilen. En bij neerleggen gelijk huilen. Gek genoeg valt ze tussen 22/23 uur wel in slaap in haar ledikant, maar dan is ze ook dood op. En de afgelopen dagen ook in de maxi-cosi als we gaan lopen, daar zit ze natuurlijk ook nog wat rechter op in. 

Inderdaad echt een medische misser! 

Avds, de tips die Eefje geeft hebben mij geholpen. Het is alleen wel een lang proces en soms lijkt het net alsof je terug bij af bent. Mijn kindje kan nog steeds niet goed in zijn eentje slapen, maar al wel beter dan eerder. Je zou het ledikantje nog wat schuin kunnen zetten. Een liedje opzetten bij het slapen gaan kan ook helpen. 

Die zittende boer houding vind ik heel fijn! Hij is vaak binnen 2 minuten klaar met boeren.

Terug
Bovenaan