Baby’s geboren in september

Wij geven de laatste voeding gewoon voor de tv met Jason Bourne of andere actieheld te knallen op de achtergrond..??
We verschonen de luier voor de voeding. Na de voeding boeren, in de slaapzak en dan in slaap vallen op de borst (soms zit er nog een klets- en lachkwartiertje tussen). En dan zo al slapend het bed in.

Ik geef Johannes broodpitmeel en dan 2,5 schep op 135, maar wel in combinatie met forlax voor haar darmen.
dannie ik ben ook benieuwd naar het vroeger naar bed brengen? Bij ons is er dan ook een huil uurtje. Nu gaat ze pas rond 21:00/21:30 naar boven, maar liever eerder uiteraard. 

@Dannie hoe was je nacht? Hopelijk rustig ondanks het sprongetje ??
@Majom idd bij hoofdje en billen kan je ondersteunen in bad of ik doe beide handen onder haar hoofdje en dan haal ik mijn duimen onder haar okseltjes door. 
Wij gaan morgen ook maar een bezoekje wagen aan de osteopaat... Wat terror avond/ nacht en ochtend hier achter de rug.. mijn God. Nu net lijkt pas weer de rust terug na een giga poepluier. Hopelijk kan de osteopaat wat betekenen voor Amy. Vind het erg zielig maar ook slopend zwaar zo... Zit nu echt verloederd en afgepeigerd op de bank te hopen op zo een powernap voor ons beide na de voeding ?

Dannie eigenlijk vanaf de tijd dat we wat minder kraambezoek savonds kregen brengen we hem om 19.00u naar bed. Vanaf 7/8 weken of zo denk ik. Is meteen vanaf het begin goed gegaan. 2 avonden dat het niet lukte, hem er even uit gehaald, getroost en weer teruggelegd. Bij ons is het huiluurtje rond 18.00u, daarna dan de fles en meteen naar bed. Vaak is hij dan ook echt heel erg moe. Soms hoor je hem nog wat brabbelen en jengelen maar heel vaak valt hij ook meteen in slaap.

ladyj succes morgen bij de osteopaat. Hoop dat het mag werken voor Amy! Rustig aan en dut ze samen! 

Hier ook vorige week een heel onrustige nacht...Dacht eerst ook een sprongetje of krampen, maar omdat Olivier ook 38,0 bleek te hebben toch naar de huisarts gegaan. Hier bleek Olivier een dubbele oorontsteking te hebben waarvoor hij antibiotica kreeg.. ik schrok hier wel van, dus meiden als je het niet vertrouwd ga naar de huisarts, niet alles is dus een sprongetje of krampjes....
Gelukkig knapt Olivier wel op van de antibiotica

Gisteravond om 11 uur nog een flesje gehad (meestal tussen 10-11 uur de laatste) en daarna in bed gestopt. Vanochtend pas weer om 7.15 uur!! Z'n eerste echte nacht doorgeslapen. Kon ook niet anders na de slapeloze dag vol met huilen.
Vandaag ook weer een totaal ander kind. Helemaal happy en kletsend de dag door. Ben benieuwd wat de avond gaat brengen. 
Ladyj succes bij de osteopaat. Hopelijk helpt het en krijg je zelf ook weer wat meer rust.

Jeetje dat is schrikken voor Olivier! 
Hier vandaag de eerste prikjes gehaald arme meid. Alles bij elkaar gehuild. Thuis op bed gelegd en 3 uur geslapen daarna alleen maar huilen (lees brullen) ontroostbaar. 60 MG zetpil deed wonderen.
Ben benieuwd want het 8 weken sprongetje ligt ook op de loer! Wie heeft daar al ervaringen mee?

Ik heb het idee dat we nu in de 8 weken sprong zitten. Sinds we met een schema werken ging het overdag slapen super en snachts redelijk (1900 - 2300 - 0400) daarna wakker, dus nier ideaal maar al winst.
Sinds drie dagen lijken we weer terug bij af. Hij wil ineens niet meer in zijn bed slapen en huilt tijdens de fles. Ook de nachten weer slechter, en nu al vanaf 0200 uur onrustig.
Meer die het huilen tijdens de fles herkennen. Dit is pas sinds 2 dagen. Hij moet ook veel meer boeren ineens.

Terug
Bovenaan