Baby’s geboren in september

Iris k mijn dochter is 6 weken en doet dat zeker af en toe! Laatste twee dagen zelfs 11 uur tussen de voedingen? ik heb toen ook keer hier advies gevraagd en er werd gezegd als ze maar alert en tevreden wakker worden! Toen ging het overigens ook om 8/9 uur tussen voeding. 
Ik ga zelf morgen even langs cb om te wegen en voor zekerheid te vragen of 11 uur ertussen wel oke is? Ik denk erover om haar toch nog wakker te maken voor 22.30/23 uur voeding of haar voedingen te verhogen als ze dit blijft doen. 

Liesforum wow, 11uur! Ik las iets over het op peil houden van de bloedsuikerspiegel. Vandaar dat ik twijfelde of het wel okee was ?
Het is zo raar om een *slaap* dag te hebben. Helemaal verward na 6 weken in een kraambubbel ? Ik weet gewoon niet wat ik nog kan doen! Gelukkig komt man lief net thuis ? 

Lekker hoor die lange nachten. Wij dromen er hier van. Voor ons was het weer half4 vannacht? maar er is hoop, want we zijn bij de osteopaat geweest en vanaf 11u vanmorgen slaapt Amy..  ze is 2x voor bv geweest en daarna gelijk weer in diepe slaap. Arme kind was ook helemaal gesloopt van al die kramp en buikpijn. Bij de osteopaat lachen ook? ze is nu ook helemaal slap en ontspannen. Wat een verschil. Blij dat we zijn gegaan. Nu er hopelijk meer rust komt kunnen we ook wat meer aan die andere R van ritme gaan werken? over 2 weken weer terug. maar dit consult is ons al echt veel waard. Haar lijfje dat tot rust lijkt te komen en wij ook weer wat rust en tijd terug!
Denk dat ik zo lekker met haar mee ga naar bed op kinder bedtijd?

Ja snap ik hoor, ik twijfelde ook over de bloedsuiker. Overdag geeft ze wel duidelijk honger aan dus probeer er maar op te vertrouwen dat ze het zelf aangeeft. 
@ladyj wat fijn dat je gelijk verschil merkt, hoop dat jullie nu idd meer rust krijgen en ritme komt vast vanzelf nog. Ze zijn nog zo jong. Wij hebben ook geen ritme, nu liet ze er dus heel lang tussen maar ‘s nachts laat ze er elke keer een andere tijd tussen. Maar we hebben meestal wel minimaal 5-6 uur slaap achter elkaar! 

Pff moet zegen die krampen piek vind het echt heftig hoor al een week ( morgen is ze 7 weken) extreem veel last van kramp gebruik al sab simplex maar lijkt op t moment weinig tedoen zo zielig zo veel huilen en trappen met de beentjes ben blij als me vriend thuis is en hij het even overneemt ?

LadyJ, wat fijn dat je al gelijk resultaat merkt. Hier is het nu weer onrustig na het tweede bezoekje aan de manuele therapeut, maar hij is er ook verkouden bij nu. Na heel wat gepuzzel met voeding voor reflux en de darmkrampjes lijken we nu de gouden combinatie gevonden te hebben en dat terwijl we nu met 6 weken een piek zouden moeten hebben. We hebben nu Hero nutrasense comfort voor spugen, darmkrampjes en moeilijke stoelgang in combinatie met de sab simplex en zo goed als geen krampen meer :)
Bedankt voor de reacties over hoe jullie badderen met zoon/dochter. Ik ga het hier binnenkort ook alvast proberen. Lijkt mij ook heerlijk, heb hier ook al een badring waar hij tzt zelf in kan zitten.

O ja nog even een tip voor degene die ook dikkere voeding geven met johannesbroodpitmeel en de Dr Brown fles gebruiken. Na heel wat gepuzzel eindelijk een goede speen gevonden. De Y speen werkt perfect, doet er nu weer 15 a 20 min over ipv met speen 3 in 5 a 10 min en speen 2 er niks uit krijgen.

Terug
Bovenaan