Baby’s geboren in september

Prilgeluk hoelang doet ie over zn fles wellicht gefrustreerd? 
Boeren is wel logisch door het gehuil krijg hij lucht binnen gok ik. Arm kind!

Hij doet nu ongeveer een half uur over zn fles, eerst 20 minuten maar door het vele huilen en boeren duurt het langer. We willen de M speen proberen (hebben een difrax fles) maar hij klokt nu al zo erg.

Huilt hij vanaf het begin al? Kan me voorstellen dat de laatste 10 minuten vermoeiend worden en misschien zn krachten op zijn. Als hij zo klokt dan kan die fles toch niet pas na half uur leeg zijn denk je?

Hoi mama's, Wat leuk dat dit forum zo actief blijft! Ik had de pagina per ongeluk gesloten maar het was makkelijk terug te vinden want het is nog steeds een van de meest actieve fora ?
Ik volg alle verhalen, zorgen en tips die voorbij komen. Blijft fijn en herkenbaar. Nu zit ik zelf met twijfel.. mijn jongeman heeft vannacht 8uur en 40 minuten tussen twee voedingen gelaten! Hij is 6 weken en is met 41weken geboren. Ik geef volledig bv aan de borst. Hoe kan het nou dat hij ineens zo'n slaapkop is? Ook vanochtend moest ik hem na 4 uur wakker maken. Na de voeding viel hij meteen weer in slaap en hij ligt nu in zijn eigen bed weer te tukken.. 
Haha wel een luxe probleem dit maar ik ben het niet van hem gewend! De kraamverzorgster zei, slapende baby's moet je niet wakker maken. Overdag krijgt hij om de 3 uur voeding tenzij hij nog slaapt, dan max 4uur.
Zijn hier meer borst gevoede baby's die met 6 wk snachts ruim 8uur (hebben) (ge)slapen?

Hoi Iris, in een keer 8 uur ertussen...Pff dat moet he wel gevoeld hebben hihi...Hier laat hij er meestal 6 tussen...maar kan gaan kwaad een keer 8 uur volgens mij

Iris, mijn kleintje is vandaag 6 weken en heeft ook al 2x een nacht gehad waarbij er 8u tussen de voeding zat. Wat ik prima vindt, ze meldt zichzelf heel goed als ze honger heeft. Dus ik maak haar dan ook niet meer wakker in de nacht voor voeding. Overdag trouwens ook niet, dan komt ze zelf om de 4uur. 

Terug
Bovenaan