Oh ladyj wat vervelend zo’n nacht en niet echt advies dat van cb. Misschien gaan uit proberen wat werkt voor jouw meisje? Bij ons werkt met haar recht op lopen (zoals je boertje laat) en zingen dan ontspant ze al heel erg en is het alleen tijdens een krampje wat verkrampen zonder huil. Daarnaast werkt ook zo’n baby pittenkussen die vrienden ons geleend hebben. Maar ja dat zal ook per kind weer anders zijn
@anemoontje ik heb gister de fles verhoogd door wel eerst wat weg te gooien, om te kijken of ze dat binnenhield. Aangezien ze eerst veel spuugde. Dit is opeens voorbij maar dat kan ook door minder voeding komen
Ik merk nu net dat de volle verhoging net te veel is, ze houdt het binnen maar maakt hele zielige geluidjes om het binnen te houden. Hoor alles omhoog lopen en weer terug. Is ook veel gelijk 30 cc erbij.
@kusjem ik verwacht ook dat cb dat tegen mij gaat zeggen. Maar hoop stiekem van niet, want na 6 uur doorslapen doet ze tot nu toe nooit dus vond deze rust wel lekker kon nu zelf ook 22 uur bed in duiken haha?
@anemoontje ik heb gister de fles verhoogd door wel eerst wat weg te gooien, om te kijken of ze dat binnenhield. Aangezien ze eerst veel spuugde. Dit is opeens voorbij maar dat kan ook door minder voeding komen
@kusjem ik verwacht ook dat cb dat tegen mij gaat zeggen. Maar hoop stiekem van niet, want na 6 uur doorslapen doet ze tot nu toe nooit dus vond deze rust wel lekker kon nu zelf ook 22 uur bed in duiken haha?