Baby’s geboren in september

Oh ja, wel goed om er bij te zeggen ja! ? Ik geef inderdaad flesvoeding. 
Maar ik heb nog een voorraad van 2 dichte verpakkingen normale voedingen staan. Dat wil ik niet weggooien, das ook zo wat. 

@Joyce weet je zeker dat het honger is? Ons meisje huilt ook wel eens als de voeding op is. Vaak loop ik dan even rond en stopt het huilen als ze afleiding heeft ontdekt (lamp is nog steeds favoriet?). Ook heeft ze erge zuigbehoefte dus als ze blijft huilen helpt de speen. 
Wij hebben ook nog geen last van een sprongetje, vanaf uitgerekende datum wel pas morgen 8 weken. Maar ze is deze week echt de makkelijkste baby ooit, terwijl er bij 6 weken het zonnetje stond en toen was ze juist huilerig? Ze slaapt opeens na elke voeding bijna en slaapt ‘s nachts dus ook goed. Hier keek ik naar uit, maar mis stiekem ook wel de lange wakkere momentjes die we samen hadden ? Is ook nooit goed he?

Het is denk ik, maar je weer het nooit helemaal zeker he?, wel echt honger. Ik probeer ook vaak nog wat te rekken met de speen maar die tuft ze dan steeds uit en ze blijft huilen. 

Wij geven flesvoeding van Hero, de standaard.

Wij mixen hier de voeding de gewone nutrilon en de forte bij het cb zeiden ze wel gewoon opmaken en mixen kan. Iemand hier ervaring met een osteopaat maandag een afspraak daar 

Joyce J: ik zou zeker niet zomaar gaan verdikken daar wordt de ontlasting niet beter van.
Er is ook voeding voor hongerige baby’s heb je daar al naar gekeken? Je zou dan je oude voeding en nieuw kunnen mixen bijvoorbeeld. 

Liesforum dat klinkt heel herkenbaar! Inderdaad van voeding tot voeding slapen, weinig wakkere momenten. Hier duurde dat 2.5 dag ? geniet er maar lekker van, het zijn echt ups en downs ?

Bedankt alvast voor de reacties.
Wellicht inderdaad even voeding voor hongerige baby's proberen.
Weet iemand dan misschien welke voeding ik kan mixen met Hero standaard 1? Ik neem aan dat dat dan ook iets van Hero moet zijn? En op de site van Hero las ik dat de standaard voeding niet gemixt mag worden met de nutrasense varianten. 

Haha IrisK je had gelijk, sinds gister is het weer een wakker meisje. Maar ook wel gezellig, heb mijn speel momentjes terug. Gelukkig slaapt ze ‘s nachts nog goed. ( niet te vroeg juichen haha)
Oefenen jullie met je kind op de buik leggen? Ik doe het sinds een paar dagen nu het spugen wat minder is. Ze vind het echt niet leuk? maar volgens mij kan ze het wel goed. Ze tilt haar hoofd zo 20 cm of meer op. Ze kan je recht aankijken en ook heel lang. Voel mij alleen een martel moeder als ik het doe want het eindigt elke keer met huilen en begint met zielige geluidjes?

Terug
Bovenaan