Baby’s geboren in september

Hier vandaag ook een afspraak bij de dokter twijfel of ze wel echt reflux heeft en geen koemelk allergie heeft kan haar namelijk wel gewoon plat neerlegen op het aankleedkussen, speelkleed in de kinderwagen bak .

Maaikespat: je kan ook zelf pepti kopen en proberen! Heb ik ook gedaan. Bij ons deed het niks dus vermoed geen koemelkallergie.
Kan maandag de verwijsbrief voor de kinderarts halen, yes. Dit is al de 4e keer dat we de dokter bellen in 6 weken. Dus ik denk dat hij het ook niet meer weet. 

@Anemoontje: ik hoop heel erg dat jullie snel terecht kunnen en dat je binnenkort duidelijkheid hebt. Ik zou wel openheid geven richting je werkgever. Ik weet niet wanneer je weer gaat starten maar dan kunnen ze zich voorbereiden dat je wellicht later pas terugkomt of in ieder geval niet de afgesproken hoeveelheid dagen komt werken. Ik kan me heel goed voorstellen dat het niet realistisch is om weer te werken als je zoveel zorgen hebt en slecht slaapt. Uiteindelijk is je verlof ook bedoeld om te herstellen van je bevalling / eerste weken met een baby en zo te lezen is dit nog niet aan de orde geweest.. 
@Maaikespat: succes bij de dokter! 

@Maaikespat succes bij de dokter! Hou ons op de hoogte. Lijkt me soms ook lastig hoor om te onderscheiden waar de oorzaak zit.  
@ Anemoontje kan ook echt de wanhoop bijna voelen? Fijn dat er nu een verwijzing naar de kinderarts is. Hoop dat jullie daar gauw terecht kunnen en dat ondertussen hopelijk de situatie al mag verbeteren. En kan me voorstellen dat je werk nu echt niet ziet zitten. Hoe dan?
Wij waren toen ons neefje klein was en veel huilde 'blij' dat zijn ouders ons om hulp vroegen. Voor jezelf als ouder voel je je misschien bezwaard maar je familie wil je waarschijnlijk niet dan liever helpen en ontzien. Het voelde voor ons heel fijn toen dat we toentertijd iets konden betekenen voor mijn zwager en schoonzus. En voor ons was het ook anders om rond te lopen met een huilende baby dan een moeder die er dag en nacht in zit. 
Ik ging trouwens stuk om de opmerking van Eefje: baarmoeder met pensioen ?

Sterkte voor alle moeders die in hetzelfde schuitje zitten!
Ik ben ook net bij de dokter geweest. Aangegeven dat ik graag de oude huisarts wou, die weet namelijk van aanpakken. Alles uitgelegd en hij denkt aan refluxziekte of koemelkeiwitallergie. Gelijk wat voor refluxziekte gekregen. Dat moet dit weekend nog verbeteting geven anders maandag gelijk weer bellen om verder te gaan met de koemelkeiwitallergie. Ben heel benieuwd of we wat meer rust in de tent kunnen krijgen.
Mijn vriend gaat nu tot het nieuwe jaar de vrijdag vrij nemen, daar ben ik echt heel blij mee!

Terug
Bovenaan