Baby’s geboren in september

Heb nu de voeding van hero gekocht de hero baby Nutrasense comfort is tegen spuugen en krampjes iemand die dit ook gebruikt ? wil dat dan nog proberen mocht het niet werken ga ik opzoek naar een huisarts die me kleine meid wel wil helpen.

Ik heb vanochtend even terug gelezen en wat zwaar moet het zijn. Ik vind het echt heel vervelend voor jullie en de baby'tjes. Hopelijk hebben jullie snel een voeding die werkt en/of een baby die slaapt! Ik kan me voorstellen dat je dan nog helemaal niet met een tweede bezig bent of wil zijn. Wat een totaal andere ervaring heb je dan hè, met (eerste keer) ouder zijn, ongelooflijk. 
Zet 'm op mama's, jullie zijn goed bezig!! ?

Ja hele zoektocht dan zo. Ben 'blij' dat wij slechts alleen met krampjes hebben te dealen. Succes mama's! Idd jullie zijn goed bezig!??

Maaikespat, wij geven ook hero nutrasense. Bij ons is het wel iets beter dan nutrilon,, johannesbroodpitmeel enz, qua drinken. Verder nog steeds onrustig en spugen.
Nu dus aan de Esomeprazol, net de tweede keer gehad. Vandaag wel wat geslapen ongeveer anderhalf uur (dat is echt veel voor hem), maar nog wel onrustig en veel huilen verder. Kan er dus nog niet echt iets over zeggen. Kijken hoe het morgen en maandag gaat.

Majom: wij hebben sinds vanochtned via huisartsenpost ook hetzelfde medicijn. Hoop zo dat het gaat werken we zijn echt radeloooooos. Hoop zo dat ze niet meer mankeert

Net hier ook even schrikken; na de fles van 19.00u kleine naar bed. Hoorden rare geluiden door de babyfoon dus naar boven: kleine ligt in z'n spuug/kwijl helemaal rood aangelopen te happen naar adem. Flink op zijn rug geslagen en het kwijl bleef maar komen en hij bleef benauwd. Hij moest wel enorm huilen dus hij kreeg in ieder geval lucht thank God.. Zijn snel naar de huisartsenpost gereden. Daar alles nagekeken; niets ernstigs op de longen of met de amandelen oid. Waarschijnlijk Een flinke verkoudheid.. advies is de melk nog wat langer laten zakken en het bedje wat schuin. 
mijn God wat zijn we geschrokken. Denk dat ik vannacht geen oog dicht doe. 
blij dat we samen thuis waren (er kwamen vrienden naar ons) anders had ik echt niet geweten wat te doen! 
Ik ga zelf noooooit naar de dokter en zeker niet bij ieder dingetje maar in dit geval met zo'n kleintje ga ik liever te vaak dan te weinig..

Fijn Anemoontje dat jullie nu toch wat hebben gekregen. Hopelijk werkt het voor jullie. Ik ben benieuwd naar vandaag of we verschil gaan merken.
Juffielies wat heftig zeg. Jullie zijn vast heel erg geschrokken. Hoop dat de nacht verder helemaal goed is gegaan.
Hoe doet iedereen het boeren tussen de voeding door? Nog lang, kort of helemaal niet meer? Hier de laatste tijd een gefrustreerd mannetje bij het boeren tussendoor.

Terug
Bovenaan