Baby’s geboren in september

Lief jullie berichten!
majom wat heb je voor reflux gehad? Laat je weten of het werkt! Bij ons doen ze zo moeilijk althans moest eerst proberen met maximale Johannes broodpitmeel en omdat dat verstopt florax voor de darmen. 
Kan maandag de verwijsbrief halen voor de kinderarts hopelijk gaat het dan allemaal een beetje vlot en anders eis ik dat de dokter Iets doet elke dag is te lang. 
Ik moet officieel 1-12 werken maar heb tot 7-1 verlof opgenomen met vakantiedagen. Daarom dacht ik wacht aankomende week nog even af hoe snel we naar kinderarts oid kunnen. Als we een huilbaby hebben ook prima, maar dan weet je wel dat het niet achteraf een ontstoken slokdarm door het maagzuur oid kan zijn. 

Hee Meiden,
Ik lees al een tijdje mee. Ons meisje is nu 11 weken. Wij hebben ook geen makkelijke meid helaas... overdag is alles een strijd, weinig slapen veel huilen en veel spugen.... niets hielp.
Ik dacht ook aan koemelkallergie, dus zijn na 2 weken overgestapt op pepti maar dit deed niets ook niet in combinatie met JBPM en zuurremmer.
Op een gegeven moment zo radeloos toen ben ik overgestapt naar Neocate, bloed laten prikken voor de koemelkallergie. Ze blijkt geen koemelkallergie te hebben dus moesten nu weer overstappen op andere voeding omneo werd geadviseerd door de kinderarts. Ik ben dit heel langzaam aan het afbouwen en ook in combinatie met infacol.
Nu zijn wij ook van 6 flessen van 130 naar 5 van 150 gegaan... en nu ze eigenlijk minder voeding binnen krijgt gaat het een stuk beter, spugen is zowat voorbij en het huilen ook een stuk minder en word zelfs gelachen. Ik denk dat we toch de eerste periode teveel en te snel voeding hebben gegeven omdat ze dus alleen maar stil werd van de fles.
dus misschien een advies voor de radeloze dames... probeer tussen de voedingen zeker 3 a 4 uur te houden. Ook zeggen ze dat de eerste maagklepjes met 3 maanden dicht gaan. Dus hou nog even vol.

Bedantkt voor de tip Noorzz, hier drinkt hij alleen al te weinig voor zn gewicht. Fijn dat het bij jullie nu wel beter gaat.
Anemoontje, ik zal jullie op de hoogte houden! Nu eerst een maagzuurremmer dus. Hopelijk geeft dat al verlichting anders terug en beginnen met de pepti.

Bij de dokter geweest en die zei simpel weg moet ze maar over heen groeien is niks aan te doen? en het was volgensmij geen km allergie want haar ontlasting is wel gewoon goed

Noorzz welke voeding geef je nu? Hier geprobeerd naar 5 flessen maar dat is niet te doen die grote slokken en een baby die snachts nog komt dus je eerder op 6,5 zit i.p.v. 6. 
Majom welk merk maagzuurremer? Nexium omeprazol? 
Jeetje maaikespat dan zelf maar wat gaan proberen voor je kleintje zo sneu!!

Gewoon om een andere huisarts vragen Maaikespat. Was bij mij eerst ook zo. Nu onze 'oude' huisarts (De man zou al met pensioen kunnen maar vindt zn werk nog te leuk). Gelijk werd er actie ondernomen.
Anemoontje, we hebben nu Esomeprazol gekregen. Een half zakje per dag moet hij krijgen. Moet sowieso bellen volgende week hoe het gaat. Bij geen verbetering gaan we eerst over naar Pepti.

Majom: dat is inderdaad nexium. Ben echt heel erg benieuwd. Wil dat ook zo graag proberen maar de nieuwere artsen zijn er zo terughoudend in! Vroeger werd het veel makkelijker voorgeschreven. 

Wat een heftige verhalen hier. Lijkt me heel moeilijk en ontzettend zwaar. Veel sterkte voor jullie! Hoop dat jullie snel iets mogen vinden dat werkt voor jullie kindjes! 

Terug
Bovenaan