Baby’s geboren in september

Nou inderdaad echt erg geschrokken, wat een zorgen een kind ;-)
vannacht heeft onze zoon goed geslapen, ik minder, bij ieder zuchtje, hoestje enz wakker. Maar goed had niet anders verwacht. 
hij hoest nu nog flink en z'n neusje klinkt als een knorrend varkentje maar verder niets aparts. Hij lacht er zelf bij dus lijkt er weinig last van te hebben. Gelukkig maar.

wat betreft boeren tussendoor dat lukt hier ook echt Pas na driekwart van de fles. Anders inderdaad frustratie (afzetten, huilen). 

Jee Juffielies, wát een schrik! Gelukkig goed afgelopen!
Wij boeren na de fles en nooit meer tussendoor. Die boer zit ook echt dwars, dan jengelt ze even en als hij losgekomen is is het weer helemaal goed.

Oef Juffielies dat lijkt me heel eng! Fijn om te lezen dat het weer gaat met je knorretje.
Anemoontje en Majom ik hoop dat het medicijn al heeft geholpen!! ?
Ik boer altijd na de fles, tenzij ze niet goed door drinkt/ in slaap valt dan boer ik haar tussendoor. Ik heb haar eigenlijk nooit standaard tussendoor geboerd...
Vinden jullie kleintjes het nu ook zo leuk om rechtop te zitten (hier is ze bijna 10 weken)? Het is nu de hele dag huilen tenzij ze op een knie mag balanceren ? 

Oh bang wat eng Juffielies. gelukkig goed afgelopen, maar kan me voorstellen dat je zelf minder goed sliep daarna. 
Wij boeren ook na de voeding.  Soms komt er eentje spontaan tussendoor, dan tegen mijn borst aan tijdens het drinken ?
Vandaag eerste Sinterklaas voor Amy vieren!?? 

Jeetje juffielies dat is echt wel schrikken. Fijn dat je niet alleen was en dat alles nu weer rustig is.
Anemoontje en Majom, nog even over dat huilen in de wagen waardoor zelfs boodschappen doen een hele opgave is. Ik heb van die adapters gekocht voor op het onderstel van de wandelwagen, zodat de maxicosi daarop kan. Ik merk dat Oscar veel minder huilt als hij daarin mag zitten. In de wandelwagen is het direct huilen als ik een tel stil sta, maar in de maxi cosi blijft hij wakker en rustig om zich heen kijken. Gevalletje fomo misschien. Wie weet dat het jullie ook helpt.

Oeh wat schrikken Juffelies, ik kan me heel goed voorstellen dat je zelf slecht hebt geslapen. Gelukkig lijkt je zoontje er zich niets van aan te trekken en is weer lekker vrolijk!
Wij boeren ook alleen na de fles, 9 van de 10 keer is het binnen de minuut eruit (maar dan ook echt een grote mannenboer ;-)) en soms loop ik 15 minuten rond en komt er een klein boertje. Ik boer nooit tussendoor. 
@Minni: hier inderdaad ook graag zitten. Het wippertje en de baby-opzet van de Stokke kinderstoel is daarom erg populair!
@Majom & Anemoontje: fingers crossed dat het medicijn aanslaat, hoop het zo voor jullie!

Ik durf nog niet er echt wat over te zeggen eerst maar even aankijken aankomende week hoe het gaat! Ik laat het weten. Wij zijn trouwens via huisartsenpost eraan gekomen ik kon echt niet wachten meer vrijdag avond na hele dag avknd nacht huilen gewoon snachts gebeld uit wanhoop en het gekregen omdat hij hetzelfde vermoede. Vannacht van 22:00 tot 07:00 geslapen maar ik ga nog even uit van een toevalstreffer.
prikgeluk goede tip! Voor ee kleinste met reflux is uberhaupt maxicosi veel fijner. Alleen omdat ze zich nooit plat ontwikkelt denk ik altijd wellicht beter voor dr rug. Maar ik ga nu alleen nog alles doen wat zij fijn vind! 

Heel goed Anemoontje! Fijn dat je de hele nacht ook hebt kunnen doorslapen!
Hier slaapt hij nu vlak na de fles hoogstens een half uurtje maar is daarna alleen maar huilerig en brullen. Dus helaas niet het idee dat het het gewenste effect heeft. Vandaag ook 2x zichzelf onder gespuugd. Ook lijkt hij nu meer honger te hebben. Dus morgen maar weer naar de huisarts en als het vanavond/vannacht hier alleen maar brullen is, dan ook maar eens langs huisartsenpost.
Ik ga ook maar eens stoppen met tussendoor boeren. Levert alleen maar strijd op.

Terug
Bovenaan