Baby’s geboren in september

Pff, wat schrikken Juffielies! 

Anemoontje, wauw van 22 tot 7 uur slapen klinkt echt heerlijk. Hopelijk komende nachten ook zo. Hoe was het bij jou Majom?
Minni, hier wil hij graag in de wipper. De box is vaak huilen.  
Ik ben even weg geweest hier. Het gaat sinds 1,5 week heel goed met de krampjes en daardoor ook meer regelmaat. Ik heb nu geregeld mijn handen vrij! 

Ik heb weer contact met mijn ex-partner. Hij zegt dat het slecht met hem gaat en dat hij op de wachtlijst staat voor een psycholoog. Ach, en zo nog heel veel andere dingen die hij zegt. Over mij en zijn 'vriendin'(?). Ik weet gewoon echt niet of hij nu wel of niet te vertrouwen is. Ook dit moet ik weer afwachten. Hij heeft ons kindje voor het eerst gezien toen hij 9,5 week oud was. Ik herken wel steeds meer de man waarmee ik mee was getrouwd, maar is het echt? Afwachten dus.. 

Voor de dames die Pepti hebben geprobeerd of gebruiken. Waar kun je dat kopen? Ik had bij ons in de AH en Kruidvat al gekeken, maar daar hadden ze het niet.

Wat stom majom! Bij de Etos en de apotheek kun je het krijgen. Hopelijk helpt dat. Ik ben ook echt benieuwd of de nexium werkt bij ons maar afspraak kinderarts staat sowieso.
heftig flora als je niet weet wie je kunt vertrouwen! 
Juffiekies gelukkig de babyfoon aan gehad jeetjw wat schrikken 

Hier ook een meisje die alleen maar wil zitten. Als ik haar aan haar vingers optrek ie het brullen als ze weer moet gaan liggen haha. Gelukkig kunnen we het goed afwisselen met liggen en gaat het slapen overdag nu ook super goed. Een kort dutje in de ochtend, smiddags zeker 2 uur en smiddags nog een kort dutje en nu ligt ze alweer in bed.
Ik deed tussendoor boeren zodat ze langer over de fles deed dus al gestopt na de kraamweek. Heel af en toe als ik merk dat ze gulzig is (3/4 keer gebeurd) stop ik even zodat ze nadat ze rustig is geworden rustig verder kan drinken. Mijn verlof is nu officieel voorbij, ook weer even een momentje maar gelukkig nog een maand vakantie want ooh meiden wat geniet ik van haar sinds de krampjes en de huiluurtjes weg zijn. Nu is ze echt een tevreden meisje en hoop dat jullie dit ook snel mogen meemaken met jullie kleintjes. Voor deze week staan de eerste prikjes gepland, zie er nu al tegenop. De tips waren een flesje meenemen en zetpillen in huis halen toch? 

Nou zeg dat wel, dat was even schrikken. 

Flora wat klinkt dat heftig en ingewikkeld daar. Lijkt me heel moeilijk als er dubbele signalen afgegeven worden.. sterkte! 

@Anemoontje, wow dat is gewoon een nacht om van te dromen ?? hoe ging het deze nacht?
@Majom vandaag weer terug naar de huisarts?? 
In de kinderwagen ligt Amy hier niet helemaal plat. Heb er een kussentje in? Gaat ook altijd naar tevredenheid van mevrouw?
@Floraa oh lastig voor je zeg met je ex.. lijkt me zo een dubbel gevoel geven als je zo belazert bent. Succes! Wel fijn zeg dat het beter gaat met de krampjes?
@Kusjem jouw verhaal klinkt helemaal goed zeg. Super fijn! Lekker genieten van elkaar en fijn dat je nog een maand vakantie hebt?
Dit is ook ook mijn laatste maand helemaal thuis en vandaag maar eens een beginnetje gemaakt met 'ritme en regelmaat'?. Amy ligt nu voor het eerst boven een dutje te doen terwijl ik lekker beneden gedoucht en al aan het ontbijten ben en aan de koffie!??☕
Ga straks ff kijken of ik het boek 'baby in een droomritme' kan vinden. Schijnt een leuk en veel gelezen boek te zijn. Ben benieuwd!

Jeetje Floraa dat lijkt mij ook heel moeilijk. Je wil hem vast graag geloven, maar kan mij voorstellen dat je niet weet of het wel echt is.
LadyJ ik ben vanochtend alweer bij de huisarts geweest inderdaad. Hij geeft aan dat het ook zo zou kunnen zijn dat het binnen 2 dagen toch nog aan zal slaan. Wel heeft hij gelijk Pepti voor ons besteld, maar dat krijgt hij dan morgen pas. Zit te twijfelen of ik zelf vandaag al ergens anders Pepti ga kopen. Hij ligt nu namelijk ineens te tukken al bijna een half uur.
Anemoontje ik ben ook heel benieuwd hoe het nu bij jullie gaat. Hoop dat het bij jullie echt is aangeslagen.

ladyj goed bezig! Ik heb meneer nu ook voor een tweede dutje boven liggen, heb in tijden niet meer zo uitgebreid gestofd en gestofzuigd ?
majom goed dat je weer bent geweest en fijn dat hij meteen pepti heeft besteld. Hoop dat het jullie (vandaag of morgen) mag helpen. 

anemoontje ben idd ook benieuwd hoe het daar gaat
we hebben vanmiddag een echo om te kijken of onze zoon geen heupdysplasie heeft (omdat hij zo lang in stuit gelegen heeft). Ben benieuwd! 

Terug
Bovenaan