Baby’s geboren in september

Majom soms kan nexium ook wel paar dagen duren. Wij moesten echt tien dagen het testen en verder niks anders doen dan wat ik al deed. 
De droomnacht was eenmalig vanochtend weer 04:15 maar mevrouw neemt dan genoegen met 60 ml en 07:00 krijgt ze dan de grote fles ook hier bezig met ritme en regelmaat. Vanaf vandaag officieel aan het werk maar nog een maandje vakantie eraan. Die hebben we ook zeker nodig na de beroerde afgelopen weken. 
Baby in een droomritme is dus leuk? Hier vanochtend ook een slaapje. Na lange tijd weer rustig badkamer kunnen poetsen i.p.v. een huilbaby. Maar ik juich nog niet te vroeg wil echt de hele week even aan kijkenz

Maaikespat:
heb je al pepti geprobeerd ivm misschien koemelkallergie! Die schijn je vaak met een dag al verschil te moeten merken (het stinkt wel).
hoezo dacht je aan reflux? Wat zijn de symptomen? 
Ook al goed met rust en regelmaat aan de gang? Na een uur weer proberen te slapen. Merk als ik erover heen ga ze ook heel veel huilt. 

? aw Maaikespat kan je dan leeg trekken hè..
Moet zeggen, wij begonnen de dag ook veelbelovend, maar 's middags was echt vreselijk verdrietig. Aan het eind van de middag kwam er ook na een aantal dagen een bizarre poepluier uit. Ook rare langdradige ontlasting. Best zielig als ik bedenk dat dat haar de hele middag dwars heeft gezeten. Vanavond werd het wel iets beter maar na urenlang een ontroostbaar verdrietig meisje ben je best gesloopt, dus wij gaan nu lekker na een warm bad op tijd ons bed in even nieuwe energie op doen ??

Heftig maaikespat, sterkte daar..
ladyj welterusten, morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.. wel vreemd die ontlasting. Hoop snel weer normaal voor jullie.. gebruiken jullie nog iets voor de krampjes? Hier na het stoppen met de infacol dunnere luiers en vaker ontlasting. Eerder moest onze zoon ook veel meer persen, zag er heel sneu uit, nu lijkt het veel makkelijker te komen  (gelukkig)
uitslag van het ziekenhuis was direct positief: geen afwijkingen aan de heupjes. Gelukkig. Verder nagekeken door de kinderarts en wat ik daar toch hoorde: uw zoon is licht en klein maar mooi in verhouding, groeit prima volgens zijn eigen curve (in tegenstelling wat het cb vorige week zei) en als toppunt: wat is uw zoon al sterk! Vooral zijn nekje! 
huh?!?! Kinderarts begreep niet dat cb had gezegd wellicht fysiotherapie.. 
ik stond met mijn oren te klapperen ? vanaf nu neem ik het cb dus niet meer zo serieus... het zal allemaal wel hoor.. zucht..

Anemoontje: vaak melk wat omhoog komt en ze terug slikt, maar ook wat er weer uit komt ruikt heel erg zuur uit het mondje. Maar daar in tegen wil ze wel in haar bed slapen in de wagenbak ligen als we wandelen of op het speelkleed ligen dus twijfel of ze daar last van heeft of het wat anders is. Had bij de dokter al km allergie aangegeven maar kon niet volgens de dokter omdat haar ontlasting goed is

Fijn juffielies meteen die positieve uitslag! Ik verwacht ook een deze dagen bericht voor een foto te laten maken. 
Wat raar van de verschillende meningen he zo zie je maar!
lady j wij gebruiken alleen nog sab simplex maar ik doe nog maar de helft qua dosering 

Terug
Bovenaan