Baby’s geboren in september

Maaikespat:
Heeft je kindje ook vaak de hik en vooral lang? Dat is bij ons ook zo’n symptoom blijkbaar voor verborgen reflux. 
Heel veel zuigbehoefte ook! 
Wel vervelend als je zelf ten einde raad bent zou ik maar gewoon wat gaan proberen. Wellicht andere voeding idd tegen spugen en krampjes en anders gewoon pepti proberen als je daar versere symptomen van herkent. Ik heb het ook even gedacht, maar pepti deed niks. Alles lijkt zo op elkaar qua symptomen! 

We zijn al een tijd met rust en regelmaat aan het werk denk nu week of 4/5 dus na de ochtend fles van 7/8 terug na bed doet ze altijd netjes een uurtje slapen en savonds het zelfde na de fles van 7/8 na bed en gaat toe nu toe altijd goed

@Juffielies wat fijn die goede uitslag!?? Haha oh wow, nou fijn van de die arts! Betere bevestiging kan je niet krijgen over je kindje. CB maar met een korreltje zout nemen en vooral je eigen gevoel en moeder instinct volgen?
Wij hebben tot 5u geslapen en daarna weer tot 9uur? ze is nu ook snip verkouden, dus dat zal er ook niet aan mee gewerkt hebben gister. Ze is ook niet fit. Hopelijk vandaag weer een betere dag. Nu ligt ze gelijk na de voeding weer in haar bedje boven. Was nog steeds moe. Hopelijk doet wat extra slaap goed. En daarnaast weer lekker voor mij dat boven slapen weer goed gaat en ik even rustig de dag kan beginnen met ontbijt en koffie?☕

Hier wel gebruik ik sinds vrijdag hero nutrasense comfort inplaats van nutrilon forte ze lijkt het er wel goed op tedoen alleen sinds zondag elke keer zure melk wat dan een beetje eruit komt, en vandaag echt 2 keer een goede golf maar daar lijkt ze dan niet echt last van te hebben.

Maaikespat ik zou lekker naar een andere arts zoeken als het zo blijft! Wij hebben nu 2/3 dagen nexium en ze is heel relaxed. Ze heeft gister weer voor het eerst 2,5 uur in bed geslapen en vannacht van 22 tot 07 toen weer bedje in tot 09 toen even gespeeld en 10:15 weer in bedje geslapen tot de fles om 11 uur! 
Durf niet te vroeg te juichen! 

Amy slaapt nog steeds ? Denk echt niet fit/ bijkomen van alles. Nja slaap is de beste remedie om dingen uit te zieken. Vanmorgen na de voeding ook dikke eerste snottebel?
Hopelijk wordt ze straks vrolijker/ fitter en bijgeslapen wakker. Vind dit beter te doen dan gister toen ze zo een pijn had. Wel ff temp in de gaten houden. Ze heeft van die  rode wangetjes. Nu ligt ze lekker bij mij op de borst in haar slaapzakje te slapen? mama met Netflix aan??

Terug
Bovenaan