Baby’s geboren in september

Hé Juffielies wat fijn die goeie berichten! Vooral een sterke nek haha, heerlijk. Blijft vreemd hoor, fysio, hoe komen ze erbij! Mooi dat je weer gerustgesteld bent.
Anemoontje lekker bezig, eindelijk het juiste gevonden voor jullie kindje ??
Maaikespat mooi dat dit nieuwe voeding lijkt te werken!
LadyJ wat prettig dat ze nog slaapt ? inderdaad waarschijnlijk even uitzieken. Kun jij ook weer een beetje rust pakken? Heeeerlijk tijd voor een bakkie koffie in de ochtend ☕
Met ons meisje gaat het de laatste tijd echt zeer prettig. Slaapt nu gewoon iedere nacht 12 uur achter elkaar (schaam me een beetje om het te zeggen). We zijn zelfs terug naar 5 voedingen nu. Dat maakt het leven erg overzichtelijk. Ze komt nu ook op vaste tijden waardoor ik weer een klein beetje kan leven, en weet wanneer ik even de stad in kan wandelen met haar bijvoorbeeld, zonder de hele rambam mee te sjouwen! Iedere nacht verwacht ik weer dat het voorbij is maar dit is nu al een week dus ga er stilletjes vanuit dat het blijvend is...
Vandaag alleen echt weer een huildag. Ik kan niets goed doen! Na al die uren brullen zit ik er nu ook wel weer even doorheen, ze ligt nu eindelijk even te slapen... ? Misschien sprongetje 3? Haha zo blijf ik aanprutsen

Wat veel berichten weer haha. Iedereen lijkt een beetje ritme te vinden lees ik, fijn zeg! Soms is het ook nog een beetje zoeken, maar denk dat iedereen dat ervaart. Als een baby wat dwars zit, is de enige manier ook te uiten door te huilen natuurlijk, zou soms wel makkelijk zijn als ze konden praten en zeggen wat er is he, haha?
De nachten hier zijn inmiddels ook heel goed. Sinds 9 dagen nu nachten van 22.30-07.00/08.00u, wat knap je daarvan op zeg. Laatste voeding geef ik dan rond 22u.
Nog meer mama's hier die volledig borsrvoeding geven en bekend zijn met (af en toe) flesweigeraartjes..? Feline is echt niet gek van de fles. We oefenen nu al langere tijd een paar keer per week en 2 weken nu dagelijks met zo'n 30 cc (afgekolfde) melk en uiteindelijk drinkt ze het wel op, maar het duurt een eeuwigheid en ze is erg onrustig tijdens het drinken (paar slokken nemen en dan fles uitduwen en dat continu). Zo vervelend, want over 5 weken moet ik weer werken en ik kan niet naar huis tussendoor om haar te voeden (te ver weg). CB zei ja als ze echt honger heeft pakt ze m heus wel. Maarja ik wil wel gerust weg kunnen..? Hopelijk gaat het komende weken steeds beter. Iemand nog tips?

Jeetje Anemoontje wat super fijn zeg! Hoop dat het gewoon blijvend is voor jullie!
Juffielies gek he al die verschillende meningen. Gelukkig ben je nu weer helemaal gerustgesteld. Laat ze daar op het consultatiebureau maar kletsen.
Hier nu de 5de dag aan de Nexium. Ik merk een heel klein beetje verschil, maar niet voldoende. Ik heb nu de Pepti opgehaald bij de huisarts dus straks maar mee beginnen. Hoe deden de andere moeders dat? In 1 keer overstappen of vermengen? We hebben nu Hero nutrasense dus denk dat dat misschien niet handig is om te mengen met Nutrilon Pepti. Maar las dat veel baby's moeten wennen aan de smaak.

Ha dames,
wat fijn voor degenen die te maken hebben met koemelkallergie of reflux dat er verbetering zit in de situatie. Voor anderen hoop ik dat dat ook komt. Kan zo'n zoektocht zijn he.. respect voor jullie!
Tja.. het CB.. wij gaan volgende week ook weer.. ben benieuwd.. haha.
Geen idee hoe het zit met de sprongen maar we zien wel duidelijk dat ze zich ontwikkelt. Rond 8 weken begon ze enorm te kletsen. Nu vandaag (bijna 13 weken) zie ik heel duidelijk dat ze iets probeert te pakken: ze graait en en reikt half op haar zij naar het laagsthangende poppetje van de mobiel. Het viel ons al op dat ze al meer met haar handjes bezig was. Zo leuk dit! Het is echt een lief ding ook! Hier ook de hele nacht doorslapen van uur of half 11 tot 08:00/08:30u. Dan moet ik haar vaak wakker maken zelfs.. en dan een heeele dikke glimlach.. ? Verder heel stabiel ritme van 5 voedingen van 150cc. 4x borstvoeding, 1x kunstvoeding. Ik moet even productie boosten nu ze meer drinkt (ik kolf alles). Hoeveel drinken jullie kindjes? De kv maken we trouwens 150cc plus 5 schepjes klaar. Dan drinkt ze zo 165 cc ongeveer (maar niet altijd alles op).
Donderdag vieren we Sinterklaas, we houden het klein en madammeke krijgt een lekker knisperbijtringetje nu ze in deze nieuwe fase komt van pakken en in de mond stoppen en een rugzakje voor naar het kdv.
LadyJ: beterschap voor Amy!

Majom wie weet heeft je kleintje wel reflux door de allergie. 
Ik ben toen in een keer overgegaan maar die smaak is idd heel heftig dus ik raad het niet aan. 
Eefje hier ook 5 flessen van 165. 07-11-15-19-21:30/22:00. Leuke cadeautjes ik kon niks bedenken maar ik ga je na-apen! 

Eefje heerlijk hè zo'n glimlach in de ochtend. Geniet daar ook zo van. Hier vandaag ook echt een lach en brabbel dag. Ook vandaag bijna van z'n buik omgerold naar z'n rug haha moet hem toch goed in de gaten gaan houden voor hij ergens vanaf rolt!! 
Vandaag al 3x overdag in zijn eigen bedje geslapen ? beetje ritme en regelmaat begint erin te komen, Vind ik zelf ook heel fijn! 

hier ook 5 voedingen van 150cc en 5 schepjes kunstvoeding = 165cc Gaan ongeveer 4 flessen van op en de laatste fles laat hij vaak een beetje staan. 

ik laat het cb inderdaad even voor wat het is. Laat me niet meer gek maken ;-)
fijne avond allemaal! 

Ja dat kon ook nog Anemoontje. Zijn neefje heeft reflux en koemelkeiwitallergie tegelijk gehad. Dus dat is ook nog een mogelijkheid. Afwachten maar. Ik ga wel in 1 keer ovet heb ik besloten. Dit omdat hij nu Hero krijgt en het mij niet verstandig lijkt om te mengen met Nutrilon.
LadyJ, ik hoop dat ze snel weer helemaal fit is! Wat kunnen ze daar toch een last van hebben he.

Och wat een heerlijke verhalen weer om te lezen. Majom hopelijk is de nieuwe voeding weer een stapje de goede richting in? 
Nou ik hoop dat wij binnenkort ook in zo een mooi ritme komen als de meeste hier. Ik moet zeggen dat ik zo lang aan het 'investeren' ben voordat ik haar op bed heb en dan soms na 10 minuten is het alweer gedaan met de slaap en rust. Uiteindelijk heb ik er vanmiddag maar voor gekozen om samen op de bank te slapen?. Ben zelf ook niet helemaal lekker. Misschien nu ze verkouden is maar even accepteren dat ze weer wat vaker bij mij wilt zijn en blij zijn met alle minuten winst dat het toch lukt om boven te slapen?
Mientjeee ik geef ook volledige bv, maar Amy pakt wel ook goed de fles als ik kolf. Ik zou geen tips weten. Misschien die borstvoedingsvereniging raadplegen of een lactatiekundige. Pakt ze wel de speen?
Hier wordt ook steeds meer gesabbelt op de handjes? ik heb een bad en bijtspeeltje voor de Sint gekocht en een voel voorlees boekje. Schattig Eefje een rugzakje?

Terug
Bovenaan