Baby’s geboren in september

Ik kreeg het advies om iets te nemen zonder vleugels, want dat zou nog meer broeien. Dus ik zou denk ik gewoon de witte kotex nog een keer halen, vind die opzich prima. Zijn misschien iets dikker als normale maandverband maar anders moet je weer speciale voor overdag halen en dan de witte kotex voor de nacht. 

Idd maandverband zonder vleugels werd mij ook geadviseerd. Ik ben vandaag voor het eerst helemaal maandverband vrij omdat ik niet meer vloei? wat een verademing, hopelijk nou niet binnenkort alsnog ongesteld? 
Ik draag ook nog mijn zwangerschapsbroeken. Vind het fijn om weer 'normale' kleding te dragen ipv alleen jogging. En dit is een mooie tussenoplossing die lekker draagt. 
Vannacht ook hier een goede nacht gehad. Ze kwam om half3, kwart voor 6 en 9u weer. En tussen de voedingen door gelijk slapen ? ik ben zelf nog wel steeds erg moe eigenlijk. Heb ook wel wat bloed verloren dus misschien ligt daar een verband... Vriend heeft haar nu lief mee beneden genomen, mama even bij slapen weer ?
Infacol werkt hier beter dan cinababy. Maar ga idd straks over op het Duitse merk. Ik blijf zolang de darmkrampjes zo zijn (heb me laten vertellen dat het idd een week of 6 piekt) wel iets gebruiken. daarna hopelijk afbouwen

Minni ja volgende week vrijdag alweer de laatste check met de gynaecoloog, bizar hoe snel het gaat! 

voor de dames die oplosbare hechtingen hebben (gehad), zijn ze bij jullie al weg? Ik heb in mijn keizersnede nog 1 hard puntje er uit steken en denk dat dat nog een stukje hechting is. Zal volgende week eens vragen of dat nog hoort of dat ze het weg kunnen halen. 

hier ook een goede nacht gehad, 3.00-7.00 en 9.30 zijn we maar opgestaan. Top! Net even lekker wat gepoetst in huis en nu lekker knuffelen. Ik ga vanavond gezellig met vriendinnen wat drinken, zin in! Even een avondje er uit :)
Fijn weekend allemaal! 

Volgens mij zijn bij mij de hechtingen niet meer te zien. Zal eens kijken straks!
Goh waar je vier dagen een heerlijk ritme had te pakken was het vannacht om de 2 uur feest. Hopelijk vanmiddag even bijslapen en houdt ze dit ritme niet vast?

Wij gebruiken ook inflacol ik ben er wel tevreden over. 
Guusje is morgen alweer 4 weken wat gaat dat hard zeg.. Gister middag voor het eerst in haar ledikant geslapen dit hield ze een half uurtje vol prima voor de eerste keer..
Wij nu aan het opbouwen met flesjes en aan het afbouwen met kolven.  Vanaf morgen krijgt ze 5x 150cc en nachtfles 120cc. Guusje krijgt de laatste dagen haar laatste fles +- om 21.30 en kwam daarna weer om 05.00 heerlijk.
Ik was in de hele zwangerschap 5 kilo aangekomen waar ik nu 12 kilo kwijt ben dus ik ben nu lichter dan voor de zwangerschap. Maar ook ik vindt mijn broeken nog niet lekker zitten en draag voornamelijk zwangerschaps broeken morgen gaan we er even uit en dan even kijken naar wat leuke kleding voor mij en Guusje want die gaat al naar maat 62 gaat zo snel

Lovesept: hoe krijg je dat voor elkaar! Onze dochter is 3,5 week. Krijgt kunst en borstvoeding, maar zit nog wel op 7 flessen. Van borstvoeding krijgt ze wel 110 op maar kunstvoeding krijgt ze bijna de 100 niet eens op. 
Vannacht kwam ze ook om de 2 uur en half uur of drie kwartier. Steeds fles erin gestopt achteraf wellicht handig eerst te kijken waar het probleem lag i.p.v. hup fles erin. Maarja je bent moe weinig benul van tijd. 

Hoi meiden!
Mijn kleine meid is vandaag 4 weken oud en ik kom gezellig mee kletsen hier..merk dat ik het toch wel fijn vind om dingen te delen met ouders. 

Ik lees veel over afvallen.. ik was 20 kilo aangekomen en ben er nu al 17 kwijt. Alleen die hangbuik blijft voorlopig nog wel even. 
Verder lees ik over de nachten. Vaak voed ik rond half 10, dan komt ze tussen 2 en 3 weer en dan vaak om half 8 weer. Mogen eigenlijk niet klagen dus. Alleen regelmatig zit er een nacht tussen dat ze na de voeding niet meer wilt slapen. Op dit moment is overdag slapen ook een drama, gisteren heeft ze 2 keer een half uurtje geslapen. Vannacht om 3 uur werd ze wakker en sindsdien heeft ze ook nog maar half uurtje geslapen zojuist. Pittig En frustrerend vind ik! 

Terug
Bovenaan