Baby’s geboren in september

Nou 2 flessen Pepti gehad en 5x gespuugd terwijl de afgelopen 2 dagen er niet gespuugd is en er wel wat verbetering was.
We hebben nu besloten om maar 1 of 2 weken gewoon op de oude voeding te blijven icm Nexium en kijken of er steeds meer verbetering in komt. Misschien toch geduld hebben.

Mientjeee: misschien andere speen proberen? Hier zijn we erg enthousiast over de MAM spenen (te koop bij oa Kruidvat). Werd goed geaccepteerd toen ik nog borstvoeding samen met gekolfde melk gaf.
Ik ga door jullie verhalen een beetje twijfelen over de voedingen hier. Siem drinkt met gemak 6 flessen van 150ml op. En dan echt tot de laatste druppel en vervolgens ook nog een lichte teleurstelling dat er niet meer is ?. Het is een flinke kerel maar ben bang dat ik aan het overvoeden ben. CB zei er niets over maar goed, die hebben het ook niet altijd juist natuurlijk. 

Verder gister weer helemaal begonnen met werken. Echt even wennen dat nu alles in de avond moet gebeuren. Maar even doorbijten en dan wordt dit ook weer een normaal ritme! 

Ach sneu Majom zoveel spugen ? 
Nou ik heb net een andere tactiek gekozen, die ik mij vooraf niet had voorgenomen.. ik heb haar nu een uur wiegen en zingen en meerdere malen in bed en uit bed halen, in bed laten huilen. Was er echt ff klaar mee na 2 dagen veel huilen en bijna geen kant op kunnen. Ben wel elke paar minuten terug gegaan om de speen terug te doen en te zeggen dat ze lekker mag gaan slapen en ik in de buurt ben. Uiteindelijk is het stil? ze ligt nu te soppen op haar speentje. Morgen werkt mijn vriend thuis en dan ga ik ff er op uit, alleen?

Majom: bij ons werd ook het spugen heel erg omdat het licht verteerbaar is.. arm kind kokhalsde zowat. 
Marieksep ik ga nu proberen naar 5 flessen van  180. Dat mag tenslotte! Hopelijk heeft ze dan vanzelf een fles niet meer nodig.
vervelend he LadyJ sprongetje of?

Majom vervelend zeg, wat een zoektocht is het hè. 
LadyJ Heel herkenbaar, ik heb gisteren zo ongeveer precies hetzelfde gedaan. Het is ook super vermoeiend. Goed dat je er vandaag even op uittrekt! Zelfzorg ?
Mariekesep Ons meisje krijgt nu 4* 180 en 1* 150. Is ook een grote dame. Ze drinkt niet altijd alles op maar vaak ook wel.
Ik ben heel erg fan van de Bibs speen. Had er ook al meerdere geprobeerd een deze hapte ze meteen op aan en blijft ook goed zitten omdat het schildje erg licht is.

Fijn om te lezen dat er zo nu en dan verbetering lijkt te komen bij een aantal. Hier helaas nog niet. Gister een hele zware dag gehad met als resultaat een huilende baby en mama. Overdag sliep hij slechter dan normaal, maar ik dacht dat dat misschien voor een betere nacht zou zorgen omdat hij normaal gesproken overdag aardig wat uurtjes slaap pakt (+- 6 uurtjes). Gister sliep hij maar 4,5 of 5 uur overdag en huilde hij vooral heel veel.
Met goede hoop ging ik de nacht in. Maar waar hij normaal slaapt van 2300 tot 0400 en daarna alleen maar huilt, begon het huilen nu al om 0300 uur. Fles gegeven die hij gulzig bijna leeg dronk, had dus duidelijk honger, maar kwam daarna niet meer in slaap. Uiteindelijk viel hij om 0600 uur weer in slaap, al huilend. 
Om 0700 uur werd hij weer met honger wakker en nu ligt hij vanaf 08.30 te slapen. Ik denk dat ik hem straks, hoe zielig ook, wel wakker ga maken. Het is niet de bedoeling dat hij overdag alle slaap van de nacht in gaat halen en dan vannacht weer om 03.00 uur klaar is.
Ik kan niet wachten tot ook wij een keer 5 uurtjes achter elkaar kunnen slapen snachts. Het is een flinke kerel van 12 weken, 6 kilo en 62 cm. Dan moet hij toch nu wel te sturen zijn richting slapen Snachts....

Hier ook een dame die alle flessen (5x150 + 5) tot de laatste druppel leeg drinkt. Zo naar cb en kijken of ik langzaam ga ophogen. 

@Minni dubbel gevoel bij je herkenning. Want vind het vervelend voor jullie, maar ik vind het zelf wel fijn om te lezen dat ik niet de enige was gister. Biedt soms troost?. Hopelijk vandaag weer een betere dag!? 
Ja misschien toch een sprongetje. Ik heb geen idee, in ieder geval dood vermoeiend. Mijn vriend werkt vandaag thuis. Ik ben vanmorgen samen met een vriendin en onze honden even wezen uitwaaien op het strand. Dat deed goed ☺️ we proberen haar toch ook in haar bedje te leggen. Soms maakt ze wat hazenslaapjes van een half uur. Maar dat is al fijn voor ons om dan even de handen vrij te hebben. 
Inmiddels lig ik nu weer in bed en vriend heeft Amy weer mee naar beneden?
Prilgelukseptember, jemig ik kan me voorstellen dat je dan zo hoopt op een goede nacht. Wat een tegenvaller als dat dan ook niet zo is. Heb je zelf wel ook wat bij kunnen slapen vanmorgen? Succes. Ook voor jou hoop ik op een betere dag én nacht ?

Terug
Bovenaan