Fijn om te lezen dat er zo nu en dan verbetering lijkt te komen bij een aantal. Hier helaas nog niet. Gister een hele zware dag gehad met als resultaat een huilende baby en mama. Overdag sliep hij slechter dan normaal, maar ik dacht dat dat misschien voor een betere nacht zou zorgen omdat hij normaal gesproken overdag aardig wat uurtjes slaap pakt (+- 6 uurtjes). Gister sliep hij maar 4,5 of 5 uur overdag en huilde hij vooral heel veel.
Met goede hoop ging ik de nacht in. Maar waar hij normaal slaapt van 2300 tot 0400 en daarna alleen maar huilt, begon het huilen nu al om 0300 uur. Fles gegeven die hij gulzig bijna leeg dronk, had dus duidelijk honger, maar kwam daarna niet meer in slaap. Uiteindelijk viel hij om 0600 uur weer in slaap, al huilend.
Om 0700 uur werd hij weer met honger wakker en nu ligt hij vanaf 08.30 te slapen. Ik denk dat ik hem straks, hoe zielig ook, wel wakker ga maken. Het is niet de bedoeling dat hij overdag alle slaap van de nacht in gaat halen en dan vannacht weer om 03.00 uur klaar is.
Ik kan niet wachten tot ook wij een keer 5 uurtjes achter elkaar kunnen slapen snachts. Het is een flinke kerel van 12 weken, 6 kilo en 62 cm. Dan moet hij toch nu wel te sturen zijn richting slapen Snachts....