Baby’s geboren in september

Leuk Eefje! Je komt echt over als een relaxte mama die alle ballen hoog weet te houden.
Wij gaan volgende week babyfloaten en daarna babymassage aanvullend in de babyspa. Ben heel benieuwd. 

Hier lijkt het er op dat het nu steeds een beetje beter gaat. Hij komt nog maar 1x in de nacht nu en slaapt overdag nu ook na elk flesje wel een half uurtje of met een beetje geluk een uur. Nog niet super veel, maar al heerlijk dat er verbetering in zit. Hier valt hij nu alleen gelijk na zn fles in slaap sinds hij weer Pepti krijgt. Verder is zijn lichaam nu ook wat ontspannender. Eerst altijd verkrampt met armpjes, waar hij die nu wat meer kan ontspannen.
We geven nu en Nexium en Pepti met pure johannesbroodpitmeel om het te verdikken. Doen we nu sinds donderdagmiddag en lijkt nu al steeds iets beter te gaan. Ben benieuwd of de komende week voor nog meer verbetering zal zorgen :)
Hoop dat de andere moeders ook snel iets kunnen vinden waardoor ze verbetering gaan zien.
Juffielies bedankt voor de tip! Hij valt hier alleen gelijk na zn fles in slaap. Maar ga als hij op de dag begint te jengelen ook eens proberen hem gelijk op bed te leggen.

Fijn majom! Wellicht dan toch de reflux door de koemelkallergie? Bij ons viel ze ook altijd direct in slaap na de fles. Nu hou ik er niet te lang bij me en zet ik er op me been om te boeren i.p.v. tegen me schouder en in slaap vallen. Dan spelen we een uurtje en dan gaat ze naar boven.
Hier het eerste nachtje van 19 tot 07 met de laatste voeding om 21:30. Zal wel mazzeltje zijn. Ze spookt heel erg savonds en heel erg huilerig. Al paar keer eerder geprobeerd toen lukte het niet. Nu maar weer doorzetten met proberen. Volgende week het 12 weken sprongetje dan is vast alles van de rel haha! 

Morgen 1,5 uur onderzoek bij de kinderarts, maar zelf nu we via huisartsenpost nexium hebben gekregen is ze zo zoet dat het haast niet meer nodig is. Maar kijken kan natuuelijk nooit geen kwaad en vervolg medicijnen willen we ook! 

Majom wat fijn dat er wat beter geslapen is door jullie zoon! 
anemoontje onderzoek lijkt me toch prettig, en wat ontzettend fijn dat de nexium zo goed werkt voor jullie! 

hier is het derde sprongetje sinds vrijdag en gisteren echt een huil dag... hij was ook met geen mogelijkheid naar bed te krijgen overdag. ik ben niet zo van de sprongetjes (vorige keren weinig van gemerkt) maar denk toch dat het nu wel tot uiting komt haha. Hij lacht ook niet meer zo en ligt vooral te mopperen. Nou ja alle fases gaan voorbij denk ik maar. Hoop dat ik snel m'n vrolijke mannetje weer terug heb :)

Majom
Ik denk dat je binnenkort met verbetering zal zien.  En als het een tijd goed gaat en ineens weer minder dan zou ik Nutramigen proberen. Dan is pepti niet voldoende.
Hier ook Nutramigen en van veel overstrekken,  constant huilen,  niet willen liggen,  nooit vrolijk,  wisselende ontlasting,  eczeem,  verborgen reflux naar een vrolijk en ontspannen mannetje. Slapen overdag blijft een ding maar gaat steeds beter! 

Succes! ( er zijn ook fb pagina's voor baby's met kma)

Terug
Bovenaan