Ha dames,
Anemoontje geen ervaring met inbakeren.. Hier valt ons meisje ook na de laatste fles in slaap op de borst. Weet niet meer zo goed hoe we dat eerder deden, want idd na een maand of vier beginnen ze dingen door te krijgen/te wennen. Maar of je een kind dan perse wakker moet wegleggen om haar niet te verwennen met bij jou in slaap vallen? Ik ga nu zelf eerst het schema een uur naar voren halen zodat ze om 20:00u de laatste fles heeft en daarna naar bed kan. Op dat schema zat ik ook met de oudsten toen ze met de hapjes ed begonnen en dan op gegeven moment gaat de laatste fles eraf en dan rond 19:00/19:30u naar bed. Dus ga daar nu wat naar toe werken. Samen met overdag in haar ledikantje slapen op haar eigen kamer.
Juffielies: Oeh lekker naar Centerparcs.. Gewoon er even lekker uit en gezellig zwemmen! Hebben wij gedaan met 6 weken en laatst een familiedagje alleen zwemmen. Prima met zo'n kleintje! In sommige parken kun je een wipstoeltje vragen bij de infodesk in het zwembad zelf (zou je kunnen checken en anders evt zelf een wipstoeltje meenemen). Ook staan er boxen.
Zelf net weer terug van het CB. Nou, onze dame groeit netjes. Ze volgt qua lengte en gewicht nu het lijntje onder het gemiddelde. Dus was niets aan de hand met 2 maanden toen ze ging afbuigen. Het blijkt nu gewoon echt dat ze toen haar curve/lijntje heeft gepakt (wat bij borstvoeding normaliter pas bij 4 maanden zou gebeuren). Dus is je kind tevreden.. niet te snel 'paniek' hoor.. bij het CB. Ons meisje is lekker eigenwijs, net als wij. Wij volgen ook niet de standaard van anderen.. haha. Krijg je wel schoonmoeders met een hoge bloeddruk van.. ? Vorige week aanvaring. Maar goed.. is nu eenmaal een heel negatief persoon die zich niet kan neerleggen bij het feit dat anderen soms dingen anders doen dan zij.
Verder alles goed..! En kan me voorstellen dat het even een overgang is naar kdv en oppas e.d... maar meestal komt alles goed en zul je ook weer plezier halen uit tijd voor jezelf en contact met collega's! En op een kdv doen ze ook hele leuke dingen met je kind!