Baby’s geboren mei / juni 2019

Gebruiker, je kan ook weer relacteren.. maar dat is natuurlijk wel intensief. Vervelend dat je het zo moeilijk vindt om te stoppen, lijkt mij ook heel erg moeilijk. 
Witte chocolade wat vervelend zeg dat je alweer ongesteld bent ondanks de borstvoeding en de minipil.. hormonen.. top..
Kelly leuk dat je mee schrijft. Lekker bol zoontje heb je ook! Leuk! 

Hoi allemaal!
Wat leuk zo’n forum voor mei/juni kindjes? ik zat in het uitgerekend in juli forum, maar ben op de 37 weken bevallen van ons eerste kindje. Op 21 juni zijn wij de trotse ouders geworden van onze dochter Anouk. In verband met zwangerachapsvergiftiging ben ik op de 37 weken ingeleid. Het was even een heftige dag omdat ik op dezelfde dag dat ik hoorde dat ik zwangerschapsvergiftiging had nog ben ingeleid, maar ze doet het al vanaf dag 1 super goed!? en inmiddels dus alweer 6 weekjes oud? ondanks dat ze nog steeds in maatje 50 zit, begint ze al een flinke dame te worden! Ze is ontzettend zoet en slaapt al door tot half 6, dus echt volle bak aan het genieten!
groetjes Jessica 

Mijn dochter heeft gisternacht voor het eerst een nachtje bij oma geslapen.. en slaapt gewoon voor het eerst van 11 tot 6 door... Hopelijk doet ze dat hier vanavond ook.
Erg gek om haar een nachtje niet bij me te hebben, maar mijn moeder vond het erg leuk en wij hadden even tijd met elkaar om iets leuks te doen. Daarnaast woont ze 5 minuten van me vandaan..
War betreft de mamas die flesvoeding geven, hoe doen jullie dat met nachtvoedingen? Als ze niet doorslapen en je hebt de 5 voedingen die er staan al verbruikt, geef je ze dan niks? Ze krijgt niet de max hoeveelheid hoor, want ze zou per x 165 ml mogen, maar drinkt max 70-90 nog elke drie/vier uur.

Voor de 'Gebruikers'
Forumnaam aanpassen op mobiel:
1. Druk op de drie horizontale streepjes rechts bovenin naast het loepje (op de balk van het Ouders van nu logo)
2. Druk op je gebruikersnaam (Gebruiker12345678) in het groene deel
3. Kies voor 'pas forumnaam aan' en vul de gewenste naam in.

Wel zo handig nu we al zo'n 10 verschillende mensen hebben met de naam Gebruiker ? dan wordt het wat overzichtelijker en makkelijker reageren op elkaar!

Ik meld me ook. Ben 8 juni bevallen van een meisje. 4 weekjes te vroeg maar ze doet het super.
ik geef bv, soms vind ik het best lastig. Het is nog steeds gevoelig, mijn toeschietreflex is erg pijnlijk.
we hebben een aantal nachten kunnen slapen van 23-6. Helaas afgelopen 2 nachten meld ze zich weer tussen 3-4, dus nog steeds gebroken nachtjes ?

Gebruiker 077 heerlijk een avondje tijd voor elkaar en een nachtje geen zorgen. Ik geef flesvoeding en geef inderdaad 5 voedingen. Hij zou 5x 187 mogen maar ik geef 5x180. Vanochtend kwam hij toevallig om 5.30 terwijl hij pas rond 7uur de fles mag. Eerst in zijn proberen te troosten. Toen toch maar een fles van 40ml gegeven. Daarna heeft hij nog tot 9uur geslapen en heb ik m maar wakker gemaakt voor zijn echte fles. Dus als hij tussendoor of s nachts echt.komt geef ik een miniflesje.

Vandaag 2 maanden oud en vanochtend de eerste prikjes gehad. Even keihard krijsen maar al vrij snel stil en in de wagen viel hij in slaap. Nu een vrolijk actief kind gelukkig. Hij is nu 63 cm en 6200 gram. Groeit als kool.

Terug
Bovenaan