Baby’s geboren mei / juni 2019

Ik had hem niet gehaald Tulipa dus vandaar dat ik nu wel moest.
Ik had wel te vroeg gejuicht met een vrolijk en actief kind dat was maar een uurtje zo. De rest van de dag hangerig en bij verschonen en op zijn rug liggen is het krijsen. Hij wil alleen maar in kikkerhouding op zijn buik liggen tegen ons aan of in de box liggen dus ik vrees dat we onze 1e gebroken nacht sinds weken krijgen.. Hij is echt wel heel zielig En ik kon met moeite nog 1 glimlachje krijgen dat is echt niets voor hem. Heel veel geknuffeld en tegen ons aangehouden. Dat verdiende hij wel.
Summer: succes!! Ook je gevoel volgen he?! Ik dacht ook gewoon van ja Uhmm ga mijn kind niet nog 2 uur laten krijsen tot een volgende fles omdat dat toevallig moet. Dan maar een keertje iets te veel. Hij had bij 7 en 6 flessen ook dagen dat hij een fles oversloeg. Maar we hebben nu wel echt een fijn ritme.?

Vera, thnx het is gelukt ??
Ik ben trouwens de mama van Dex, schreef veel mee in t oude topic en ook al hier, ik geloof 31 op ‘t einde.. 
ik ben met 30 weken gepriky voor Kinkhoest, maar volg het programma vanaf 2 maanden. Hier in Belgie is volgens mij ook geen ander programma.. 

Die arme prulletjes allemaal, toch sneu dat ze zo’n last houden van die prikjes. Ik sluit me aan bij Annemieke. Ik vind het wel fijn dat ze dan pas iets later hoeft. En inderdaad, fijn dat iedereen het op zn eigen manier doet en dat dit ook wordt geaccepteerd en gerespecteerd hier in dit topic. Dat is elders op het forum wel eens anders ? Mag ook wel eens gezegd worden vind ik, er hangt een lekker sfeertje in dit topic??

Ik ben echt een Noob, krijg mijn gebruikersnaam nog steeds niet gewijzigd, morgen even op pc proberen... 
Mijn prulletje ook laten inenten, met 6 weken mocht ze al. Had ook de kinkhoestprik al gehad, maar omdat volgens het standaardprogramma er ook nog een andere was en ze dus toch ‘moest’, dacht ik doe allebei maar. Super zielig, ze huilde voor het eerst! Erna meteen stil en weer prima, maar paar uur later zielig huilen. Zetpil hielp wel! 
Afgelopen weekend was het een beetje een draakje; wilde niet slapen, niet knuffelen, heel wild naar de tepel happen, drie slokken drinken en dan doen alsof ze sliep... Gister pakte ze opeens wel de speen en gister en vandaag met speen in 5 minuten in slaap.   Het gaat allemaal zo snel! Heb stiekem af en toe ‘heimwee’ als ik naar de foto’s van de eerste twee weken kijk, ze was toen zo klein! Hebben jullie dat ook? 

Och, die prikjes, vreselijk!! Ik heb idd ook de DKTP gehaald in mn zwangerschap, maar alsnog voor de zekerheid het reguliere programma gekozen. Nora vond het vreselijk. Dat vrouwtje ging eerst allemaal testen doen, dus Nora liet helemaal trots zien hoe goed ze haar hoofdje overeind kon houden etc. Werd ze op dr ruggetje gelegd, bam-bam, beide prikken erin. Tranen stonden in mn ogen want ze was zo verdrietig. 3/4 uur na de prikjes had ze er echt veel last van, wilde alleen maar bij mij liggen. ‘s Avonds paracetamol erin gedaan en daar sliep ze aardig goed op. 
Gebruiker 1009, ja joh, dat heb ik ook! Ook hele erge heimwee naar de tijd dat ze lekker in mn buik zat. Veilig, en lekker van mij. 
Lekker klote, heb ineens een borstontsteking. Gisteravond/ afgelopen nacht ineens flinke koorts (heb NOOIT koorts). En ja hoor, werd wakker met een beetje pijn en gedurende de dag alleen maar erger (leuk op je verjaardag), met een heel ziek gevoel. Dus vandaag aan se ibu, para.. Leegkolven, koelen, verwarmen etc. Maar morgen toch maar de huisarts bellen. Heb het al wel eerder bijna gehad, maar was het elke keer nèt voor, nu helaas niet. 
Dus ik ga nu slapen in de hoop dat Nora mij een goede nacht gunt, want die heb ik heeeeel erg nodig :-(
Trusten!

Beterschap witte chocolade! Lijkt me heel zwaar een borstontsteking :(
Summer logisch dat je je vriezer eerst op maakt hoor! Heb je niet voor niks voor zitten kolven allemaal.. en zitten toch nog goede antistoffen in. 
Gebruiker hier ook veel heimwee. Hoe blij ik ook met hem ben hoor ;)
Ik heb de kinkhoest vaccinatie niet gehad dus mijn zoon wordt gewoon regulier geprikt (helaas ?) 

Er is alweer veel gereageerd zeg gaat snel!
En wat hebben veel mensen de prik gehad tijdens de zwangerschap. Ik durfde het eigenlijk niet zo goed en heb vroeger zelf kinkhoest gehad dus al wat antistoffen. Wij beginnen later met vaccineren eerste prik als ze 14 maanden zijn de rest vanaf 2 jaar. Dit heb ik bij de oudste 2 ook gedaan en hebben geen last gehad ervan. 
@Wittechocola. Wat rot zo'n borstontsteking! Wat mij goed hielp ipv antibiotica was phytolacca korrels van vsm. Verloskundige kende het ook is homeopathisch dus baad het niet schaad het niet. Remt de productie wat zodat de ontsteking makkelijker weg gaat. Mij heeft het 2 keer heel goed geholpen erger te voorkomen. 
Vind de nachtjes nog wel pittig om de 3 a 4 uur en dan dat huil momentje in de avond hopelijk gaat dat snel beter. Ja inderdaad gebruiker ze worden snel groot en lekker mollig. Vind wel altijd steeds leuker worden

Wittechocola neeee borstontsteking! Wat shit zeg. Goed blijven afkolven en je rust nemen!
Gebruiker... Ik mis die kleine ienieminie baby ook wel soms hoor. Ben blij dat we een newbornshoot hebben gedaan destijds. Toch af en toe nog even wegzwijmelen. Al vind ik hem nu ook echt vet lief en knap!
Aaron is vanmorgen voor de eerste keer een uurtje gaan wennen op het kinderdagverblijf. Dat ging heel goed. Hij ging van mij over naar de juf en ze kreeg meteen een grote lach van hem. Zo durf ik hem wel achter te laten haha. Niet gehuild en zn flesje helemaal op. En toen ik hem kwam halen in slaap gesukkeld bij een van de juffen. Deze mama is even heel erg trots!

Terug
Bovenaan