Baby’s geboren mei / juni 2019

Ik heb hem laten liggen en heeft hij zn lange slaap gemaakt. Vervolgens is hij snachts dus om de 3 uur gekomen. 
De dag erna heeft hij smiddags lang geslapen waardoor hij alleen nog een dutje van nog geen uur heeft gedaan en heeft hij vervolgens nog om 23:00 gegeten en is direct gaan slapen tot 5.00

Sorry dat was een reactie op iemand een aantal pagina's terug, maar zie nu dat het oude bericht er niet bij staat haha 
Ik ben ook aan het afbouwen met bv. Ik heb heel erg getwijfeld omdat het vanaf het begin super liep, maar ik vind het toch wel een gedoe als ik moet gaan werken. Ik werk in de zorg op een afdeling en is vaak weinig tijd en ben bang dat ik dan niet genoeg kan kolven omdat ik niet rustig kan zitten, vooral mentaal niet gerust zit met al die drukte tegenwoordig.
Ik wil wel de avond, (nacht) en ochtend bv blijven geven en de rest kv. Wij waren al vanaf de 4 weken met een flesje aan het oefenen (1x per dag kolven en met de fles geven) zodat hij het flesje niet gaat weigeren later (dit was bij mijn schoonzus wel het geval omdat ze gestopt was met oefenen en haar dochter daarna, toen ze ging werken, de fles weigerde en daardoor continu naar haar dochter moest of haar dochter naar haar gebracht werd voor voeding).

Maar toen ik vorige week wilde beginnen met kv dronk hij een paar slokken en weigerde hij opeens de fles keihard, daarna weer bv via de fles gegeven en weigerde hij eerste instantie ook, maar gelukkig na wat aandringen dronk hij het op. Vervolgens heb ik een aantal dagen 2x daags gekolfde melk via de fles gegeven en ben ik gaan opbouwen met kv 30cc en dan bv en dat ging goed. Nu zit hij op 2x daags een fles kv en drinkt het erg goed. Als mijn borsten minder stuwing hebben ga ik weer een voeding minderen, al vind ik het toch lastiger dan ik had gedacht, is toch een momentje samen.
Ik ben met mijn zoontje een week na zijn vaccinaties ook naar centerparcs geweest met de hele familie, was super leuk en heeft echt genoten van het babyzwembadje!

Wat zijn er veel aan het afbouwen zeg! Dat is hier gelukkig niet aan de orde ?. Heb ik ook totaal nog geen zin in en het is niet nodig :)
Wij gaan ook op vakantie maar pas als hij 3*5 maand is. 4 uur met de auto rijden, met twee tussenstops om te drinken en uit de maxi cosi te zijn. Ben erg benieuwd. We zitten in een huisje dan dus dat scheelt. Klinkt wel leuk zo in een tent!

Super lief dat jullie reageren met tips, maar had erbij moeten zeggen dat we met het vliegtuig weg willen haha. Willen naar Sicilie, dus een korte vlucht. 
Maat hoe doe je het dan met een wagen, maxi-cosi, alle flesjes, sterilisator, luiers etc.. als ik kijk wat we nu mee hadden voor hem moet ik bijna een extra koffer haha (overdreven, maar het was wel veel...)
Ons oefen nachtje is perfect gegaan. De autoreis (dik 3u), het slapen in de wieg en in het hotel gingen prima. Hij pakt zijn slaapjes gewoon op de zelfde momenten als thuis, dus dat geeft vertrouwen om op vakantie te gaan. Praktisch moet ik dus nog even uitvogelen hoe en wat..

Hi allemaal!!
Ben bij het zwangerforum heel actief geweest een tijd, maar toen ik een tijdje niet had gelezen kon ik het niet bijhouden. Dus leuk dit :)
Ik ben 25 jaar (maandag 26, joepiedepoepie), woon omgeving Amersfoort en werk in de gehandicaptenzorg op een woongroep. Ik ben 26 mei bevallen van mn eerste kindje; Nora. Ze woog 3925 en was 51 cm. 2 uur lang een weeënstorm gehad, dus vrij pittig. Geef volledige bv en Nora doet het super! Afgelopen dinsdag haar prikjes gehad (wat een hel) en ze woog 5,2 kilo en was 58 cm. De nachten zijn heel wisselend. Helaas de afgelopen nachten om 4/5 uur voeding en dat terwijl ze ons een paar keer had getrakteerd op 7 uur slaap. Overdag elke 2 uur (soms nog wel minder er tussen), dus dat is soms wel even pittig.
Al vanaf mn 8e zwangerschapsweek last van bekken, wat zich alleen maar erger heeft gemaakt en ook nu helse pijn in mn rug. Zou dinsdag weer moeten beginnen met werken, maar ga het heeeel rustig opbouwen. Grote kans dat ik via een revalidatiecentrum mn leven weer op orde moet gaan krijgen. Gaat nog een heel traject worden aangezien ik ook waarschijnlijk fibromyalgie heb. Echt top. Maargoed..
Hoop dat ik hier weer wat actiever ben en Nora mij die rust ook gunt!

Ohja, ik slik de minipil en geef dus volledige bv. Ondanks dat, toch bij 8,5 week al (waarschijnlijk) menstruatie, om te janken!! Nu (morgen 10 weken) nog steeds wel oud bloed. 
Had de verloskundige gebeld en zij zei dat er uitzonderingen zijn met mensen die de minipil slikken en bv geven. Met de minipil heb je geen stopweek en hoor je dus niet ongesteld te worden. Maar alsnog is het niet helemaal gestopt. Kan het gelukkig nu wel opvangen met een maandverbandje, dus heb geen tampons meer nodig. 
Toch vind ik t niet helemaal normaal, maar ik heb eigenlijk geen zin om daar mee bezig te zijn aangezien ik ook al in verschillende mallemolens zit voor mn bekken/rug/fibromyalgie. Grrrrrrrrr

Ik vind het stoppen met de bv ook lastiger dan ik had verwacht. Ze heeft veel krampjes weer en ergens mis ik toch het momentje. Echter is mijn producie nu al zo achteruit gegaan dat ik niet meer terug kan, en ze weigerde toch vaak de borst.

Hai ik ben kelly ben 28 jaar heb zoontje van bijna 3 en mn jongste is met 37+2 geboren op 30 mei het was een snelle bevalling van 2 uur en 15 minuten 3 dagen in het ziekenhuis moet blijven vanwege mn zwangerschapdiabetes 
was nu gelukkig weg is mn zoontje is nu 9 weken en is 56 centimeter em 6080 gram bolle boos ? hij groeit netjes 
hoop dat met iedereen baby goed gaat 

liefs

Terug
Bovenaan