Sorry dat was een reactie op iemand een aantal pagina's terug, maar zie nu dat het oude bericht er niet bij staat haha
Ik ben ook aan het afbouwen met bv. Ik heb heel erg getwijfeld omdat het vanaf het begin super liep, maar ik vind het toch wel een gedoe als ik moet gaan werken. Ik werk in de zorg op een afdeling en is vaak weinig tijd en ben bang dat ik dan niet genoeg kan kolven omdat ik niet rustig kan zitten, vooral mentaal niet gerust zit met al die drukte tegenwoordig.
Ik wil wel de avond, (nacht) en ochtend bv blijven geven en de rest kv. Wij waren al vanaf de 4 weken met een flesje aan het oefenen (1x per dag kolven en met de fles geven) zodat hij het flesje niet gaat weigeren later (dit was bij mijn schoonzus wel het geval omdat ze gestopt was met oefenen en haar dochter daarna, toen ze ging werken, de fles weigerde en daardoor continu naar haar dochter moest of haar dochter naar haar gebracht werd voor voeding).
Maar toen ik vorige week wilde beginnen met kv dronk hij een paar slokken en weigerde hij opeens de fles keihard, daarna weer bv via de fles gegeven en weigerde hij eerste instantie ook, maar gelukkig na wat aandringen dronk hij het op. Vervolgens heb ik een aantal dagen 2x daags gekolfde melk via de fles gegeven en ben ik gaan opbouwen met kv 30cc en dan bv en dat ging goed. Nu zit hij op 2x daags een fles kv en drinkt het erg goed. Als mijn borsten minder stuwing hebben ga ik weer een voeding minderen, al vind ik het toch lastiger dan ik had gedacht, is toch een momentje samen.
Ik ben met mijn zoontje een week na zijn vaccinaties ook naar centerparcs geweest met de hele familie, was super leuk en heeft echt genoten van het babyzwembadje!