Baby’s geboren mei / juni 2019

Wat zitten we nu toch in een leuke leeftijd! Het is zo genieten met onze kleine doerak. Slapen is 180 gr gedraaid, totaal geen problemen meer mee. Eten als een dijker. Zelf incl korst. 
Lopen langs de tafel via de stoel naar de vensterbank. De laadjes van de kastjes open trekken en dan alles met een zwaai eruit gooien. :) ook de papierbak is op het moment favoriet 
100% genieten♥️

Nadat veel dames de slaap-issues herkende, ben ik weer op zoek naar herkenning haha ? deze dame wil ineens niet meer eten. Alleen bananen en kale pasta gaat er in. Al veel geprobeerd. Helemaal fijn, grove stukken, zelf laten eten. Pffff. Ik heb zo geen zin om hier een strijd van te maken, dus voorlopig krijgt ze weer meer fles :(

Hahaha ja ik schreef een week geleden dat mijn aap absoluut geen fruit mee wilde en verder ook moeizaam. Vanavond zat er in 5 minuten een potje van 220gr in, was dus gewoon weer een faaaaaase. Sterkte!

Gek hè, zo'n fase. Hier drinkt hij al twee weken geen fles meer, geen druppel. De kv uit n beker laten drinken lukt ook niet, hij drinkt het echt niet. Daarom eet hij 2x per dag pap met een lepeltje. En dat gaat goed. 1x per dag proberen we een klein flesje. Volgens cb zal het een fase zijn.

Even een vraagje... ben benieuwd of iemand dit herkent. Sinds een tijdje trekt Lotte soms hard aan mijn haar tijdens het knuffelen. Vooral wanneer ik even weg ben geweest. Ze wil dan gewoon heel stevig knuffelen denk ik. Van een nee of au is ze niet onder de indruk. Nu werd dat wat minder, maar de afgelopen week heeft ze me dus ook een paar keer in mijn wang gebeten. Het is echt tijdens het kroelen, ze wil dan letterlijk opvreten lijkt het. Vandaag toen ik uit mijn werk kwam gebeurde het weer, lief bedoeld denk ik, maar met zes tanden komt het flink aan. Het deed echt zeer. Toen ik hard au riep en haar boos aankeek begon ze keihard te lachen... en probeerde ze me nog een paar keer naar haar toe te trekken (met dr mond al open...).  Hebben jullie dit ook wel eens gehad? En hoe leer ik het haar af? Heb dr nu in de box gezet, brullen natuurlijk, want ze had me de hele dag nog niet gezien. Ze doet het overigens alleen bij mij.

Hier ook haren trekken en bijten. Gelukkig doet hij het niet te hard dus kan je er helaas niet mee adviseren.
Onze man gilt nu als hij zijn zin niet krijgt, maar ook echt heel hard.. Probeer nu niet echt te reageren als hij dat doet zodat hij niet denkt oh dat is leuk.. Herkennen jullie dit?

Terug
Bovenaan