Baby’s geboren mei / juni 2019

Mama d hier hetzelfde slaap schema en dat gaat nu nog goed. Lastig hoor. Hoe lang slaapt hij per dutje? Onze zoon meestal 1a 1,5 uur. Misschien toch maar 1x slapen proberen? Na de lunch en een fles. Succes en laat ons weten wat werkt. Zou ook zomaar een faaase kunnen zijn. 

Zo even bijgelezen... aanpoten hoor thuiswerken, de kleine verzorgen en een man met griep (vermoedelijk het virus). Vanmorgen na 2x wakker geworden (4u en 5u) maar begonnen met werken :') je moet wat!
Maar allemaal herkenbaar. Het happen, wij noemen dat kusjes, want ik denk dat hij dat probeert maar niet helemaal snapt hoe hij dat moet doen. Het haren trekken. Maar bij ons ook heel erg enthousiast op mn gezicht slaan. En au of nee is hij inderdaad niet van onder de indruk.
Dutjes gaan matig. Volgens mij vindt hij het machtig interessant om zoveel thuis te zijn dus wil hij weer veel wakker zijn. Fases fases...
Op netflix staat een documentaire over babies. Aflevering 1 is volgens mij over voeding en 5 over slapen. Veel herkenning! Aanrader :)
Sterkte iedereen!

Hier gaat het consultatiebureau als er vaccinatie gegeven moet worden wel door. Inloop spreekuur niet. Maar als het niet door gaat krijg je wel een bericht

Oké thnx zwanger yes dan wacht ik het af. 
Het zullen rare tijden blijven, ik bedacht me gisteren dat de eerste verjaardag van onze baby's er ook anders uit gaat zien dan we voor ogen hadden...

Hier 3 dagen koorts gehad, kon de oorzaak niet herleiden maar vandaag leek het beter te gaan en slaapt ze nu in haar eigen bedje ipv op mij.
Ze staat nu los en merk dat ik niet kan wachten tot ze loopt! Zo leuk. Vandaag even met haar in de tuin 'gespeeld', aangezien ik normaal er altijd op uit ga maar dat kan even niet. Dus ben ik opzoek naar schoentjes.. weet dat blote voeten het beste zijn om te leren lopen maar voor buiten vind ik het wel fijn iets te hebben. Iemand tips?
Wat doen jullie zoal nu aan activiteiten met je kindje?
En met het badderen.. zijn er al mensen die hun kindjes zonder zitje in het grote bsd laten zitten?
Vind het lastig, er niet op uitgaan. Ook idd her besef dat haar verjaardag niet zal worden zoals ik het wou. Voor haar niet erg natuurlijk, maar ik vind het stiekem wel heel naar

Hallo allemaal, ik lees al heel lang mee.. al van het uitgerekend in mei/juni topic maar heb nog nooit gereageerd.. wel al heel erg lang van plan. Heb het gevoel dat ik iedereen al ken, raar hoor. Ik heb drie kindjes.. onze jongste, celine, is dus van juni 2019. Altijd een goede slaper geweest maar sinds kort gaat ze niet meer zo gewillig haar bedje in. Maar lees dat meer kindjes nu rond 9 maanden dat hebben.. ben aan het denken om haar van twee slaapjes overdag naar eentje te zetten, misschien helpt dat?  

Goedemorgen, 
realiseerde me ook dat de verjaardag van ons zoontje echt anders zal zijn. Zoals het er nu uitziet zijn we dan maar met zijn drietjes. Dan vieren we het gewoon meteen nog een keertje zodra het kan ?.
ik heb net leren slofjes van lodger besteld, fijn als je naar buiten gaat en op de fiets of schommel zit. 

Wij spelen, werken en wandelen. Ga nu een schommel kopen voor in de tuin, is weer even wat anders. 

Succes iedereen! 

Terug
Bovenaan