Baby’s geboren mei / juni 2019

Ohh Veraa wat gaat dat snel he.. hier staat dinsdag de eerste wenochtend op bij de gastouder, van 7:30-11:45! Wat ga ik in godsnaam met mijn tijd doen haha.. 
fijn dat het bij jou zo goed is gegaan, ben heel benieuwd hoe onze man het gaat vinden..
morgen ga ik een dag weg met mijn vriend, hij heeft een verrassing geboekt op datum. Nu zou mijn moeder oppassen (ook de enige waar ik ‘m nu bij wil ‘achter laten’) maar ze is flink verkouden en wilde dat ik dat wist zodat ik kon kiezen of hij zou komen of niet.. Erg dubbel; verkouden gaat hij toch wel worden (zeker het eerste jaar), maar ga ik hem dan toch brengen wetend dat hij dus mogelijk al verkouden wordt? Wat zouden jullie doen? Omboeken is geen optie blijkbaar..

Tsja.. mijn moeder heeft ook wel eens opgepast toen ze ziek was.. niet de eerste maanden, maar je ontkomt er inderdaad toch niet aan waarschijnlijk. Zeker niet als hij naar een kdv of gastouder gaat. Als je moeder het ziet zitten (want als je ziek bent op een baby passen is natuurlijk ook lastig misschien) zou ik gewoon weggaan. Maar dat zeg ik nu wel, ik heb mijn dochter alleen weggebracht als ik ging werken en nooit ergens anders voor, tot twee dagen voor de bevalling ik een ballon moest, dat was de eerste (en laatste) keer uit eten met z'n tweeën sinds haar geboorte ?. Misschien ook niet heel gezond dus :p ?
Alvast veel plezier met je dagje weg als je gaat!

Veraa wat tof dat het zo goed is gegaan!
Witte Chocola, super balen! Sterkte en neem je rust!
Wat betreft die verkoudheid. Lotte was afgelopen week ook ineens verkouden terwijl wij nergens last van hadden. Misschien opgepikt bij de kraamvisite? Ik las dat baby’s in het eerste jaar gemiddeld tien keer verkouden worden dus je ontkomt er echt niet aan. Ik denk altijd maar zo, wanneer ik een ouder schoolgaand kind had gehad dan was ze ook al met een hoop virussen in aanraking geweest. Voor hetzelfde geld pikt ze het overmorgen in bv de supermarkt op en dan baal je wanneer je niet bent gegaan denk ik. Als je moeder goed haar handen wast dan beperk je het risico iig al flink. Ik zou er de eerste zes weken geen risico mee hebben genomen, maar nu ze eenmaal verkouden is geweest is me wel duidelijk dat ze zo’n virus toch wel ergens oppikt.

Jeetje joh wat hier nou gebeurd is... Ik dacht ik leg hem even lekker op zijn buik. Hij strekt zijn armen en floep weer op zijn rug! ? idd waar is mijn kleine babytje gebleven. Het gaat zó snel

Whoeii een rollende baby! Wat cool Annnemiekke! :) Nu wordt het alleen wel oppassen geblazen haha, als dit gaat doorzetten dan kun je hem geen moment meer uit het oog verliezen (zeker als hij op de commode ligt). Maar tof joh! Ik vind het altijd zo gaaf als de kleintjes ineens iets nieuws hebben geleerd.

Bij jullie ook zo'n ondernemend type? Op schoot moet ik hem nu echt goed vasthouden. Het is wel echt een half uur uitsloven en dan weer een paar uur in coma :)

Terug
Bovenaan