Baby’s geboren mei / juni 2019

Oh gebruiker ook zo'n verhaal dus. Bah. Moeilijk hoor, dat je haar ook weer weg moet brengen :(
En stom dat je man denkt dat je de hele dag niks doet zeg ?? was het maar waar, dan kon je overdag even een power mee slaap napje doen 

Haha zwangeryes en witte chocola alles is inderdaad een FASE! Maar gelukkig kan hij zelf weer makkelijk gaan zitten nu en gaat het weer een stuk makkelijker. Het mamaaa is ook wel weer heel schattig en soms zielig.
@ Vera wat vervelend dat het even niet zo lekker gaat. Wij doen ook heel vaak een spelletje samen. Clever en qwixx zijn erg leuk, maar ook regenwormen en konijnenhokken zijn leuk. Allemaal vrij korte spelletjes. Empire is een leuk bordspel met zn tweeën.
Wij hebben dit weekend een cakesmash staan. Ben erg benieuwd wat hij er van vindt en naar de foto's straks.

Heel herkenbaar hoor! Hier ook de relatie struggles. 
Jaxx slaapt redelijk goed door in de nacht, wordt soms wakker door een nachtmerrie. Mijn man hoort het niet dus ik word altijd wakker en ben dan ook degene die naar hem toe gaat. 
M'n man heeft al die tijd gewoon 5 dagen in de week gewerkt op locatie en dan ook van 8 tot 6.. Ik moest de zorg voor Jaxx voornamelijk alleen doen, het huishouden (meer thuis dus meer troep) en ook nog ergens werk erin proppen.. 
En dan kan mijn man ook nog weleens laks en egoïstisch overkomen doordat als hij thuis komt vooral op z'n telefoon alsnog bezig te zijn met werk of social media.. De hele tijd dingen moeten vragen, dodelijk vermoeiend vind ik dat..
Ik kies m'n momenten om erover te praten met hem en andere keren denk ik dat ik gewoon moe ben van alles. Het is ook niet allemaal niks. Ben blij dat ik volgende week weer kan werken en even iets/iemand anders ben dan alleen maar mama en huisvrouw.. 

Lieve meiden nog even over het droom ritme waar een aantal het over hadden, 2-3-4. Klonk mij zo goed in de oren. Ik heb me er eens in verdiept en geprobeerd in de praktijk te brengen. Nu stuit ik op het volgende...eigenlijk zitten we meer op 3-3-4 Op zich werkt dat. Alleen nu is hij in de nacht een uur echt klaarwakker 

Misschien een idee idd om het laatste slaapje naar 19.30/20.00 te verzetten. Anders komen we niet uit. En hopen dat het straks op het kdv ook doorzet.
Thnx

@Annnemieke, hier ook meer 3-3-4 inmiddels. En dat houdt hij prima vol in de ochtend. Ik zou het niet te strikt op acteren dat het 2-3-4 moet zijn. Het is bedoeld om in te spelen op het feit dat de kleintjes 's ochtends sneller weer naar bed moeten en 's middags langer kunnen opblijven zodat ze 's avonds (en hopelijk 's nachts) langer kunnen slapen.

Terug
Bovenaan