Baby’s geboren mei / juni 2019

Hij heeft 7 tanden en nummer 8 is net door dus dacht dan kan die het niet zijn.. Dacht eerst toch een virus via mij (ben net weer drie dagen aan het werk). Hij kwijlt toch ook wel veel dus denk misschien een kies.. inentingen heeft hij al 4 weken geleden gehad. 
Het is zo zielig, je kunt niets doen, alleen maar bij je houden..
succes!

Hier alweer bijna 1.. evengoed een speciale dag vandaag, want vorig jaar op hemelvaart werd ik ingeleid en werd de kleine geboren. Nu natuurlijk een andere datum.
Ze loopt aan de hand mee met de hond uitlaten en betrap haar nu af en toe dat ze ook opeens zelf stukjes in de kamer loopt. Zo leuk dst lopen, merk echt dat ik geen baby mama ben. Vind het opgroeien zo fijn! 
Wel nu erg zoekende met de flessen en slaapjes. Ze slaapt de laatste week door, zoo fijn na bijna 12 maanden! Maar is wel om 6 uur wakker. Heb toch liever half 7. Lijkt niet uit te maken hoelaat ze naar bed gaat.. iemand tips?
Verder ga ik volgende week zelf een taart maken, een roze dripcake en een mini voor de kleine. Wel gek zo een verjaardag in kleine groepjes vieren, maar ergens ook weer fijn want ben ik vast niet zo heen en weer aan het rennen.

Summerr: heel herkenbaar! Hier ook een poosje om 6:00 wakker geweest en maakt de bedtijd ook niet uit. Helaas geen tips. Ging ineens weer beter.
Nu spookt hij ''s nachts tussen 12 en 3 vaak. 
Ik vond de verjaardag van onze kleine in shifts voor hem heel fijn maar voor ons pittiger. De hele dag heb je aanloop en in de avond ben je kapot! Hihi maar het is super leuk dus heel veel plezier!

Alvast veel plezier Summer en bakze! Ik heb ook zin in de eerste verjaardag, maar wij moeten nog vier weken wachten. Tips voor het vroege wakker worden heb ik ook niet...
Hier afgelopen week de prikjes weer gehad, gaan lopen langs de rand van de box en eindelijk gaan kruipen. Op onze houten vloer is buikschuiven sneller en makkelijker, maar buiten op de tegels was kruipen blijkbaar toch comfortabeler hahaha. 

Verder gisteren de eerste echo gehad, mooi kloppend hartje en precies zeven weken nu. We hebben het de familie verteld door haar een shirt met grote zus aan te trekken, was ook erg leuk!

Pffff....normaliter geloof ik niet echt in de sprongetjes maar wat ik nu mee maak komt wel heel erg overeen met alles wat ik over sprong 8 lees. Mevrouw kon zich eerst prima zelf vermaken, had niet eens in de gaten dat ik in de buurt was. Nu krijgt ze al een paniekaanval als ik één stap richting keuken zet. Om over het slapen maar niet te beginnen. Doorslapen heeft ze sowieso misschien 3x gedaan in een jaar tijd, maar nu wil ze de hele nacht tegen me aan geplakt en is om half 5 wakker worden geen uitzondering.  Ik zou het zo fijn vinden als ik volgende week tijdens haar eerste verjaardag niet met enorme wallen op de foto sta. Is dit herkenbaar? Fase? Gaat het weer over haha

Pffff....normaliter geloof ik niet echt in de sprongetjes maar wat ik nu mee maak komt wel heel erg overeen met alles wat ik over sprong 8 lees. Mevrouw kon zich eerst prima zelf vermaken, had niet eens in de gaten dat ik in de buurt was. Nu krijgt ze al een paniekaanval als ik één stap richting keuken zet. Om over het slapen maar niet te beginnen. Doorslapen heeft ze sowieso misschien 3x gedaan in een jaar tijd, maar nu wil ze de hele nacht tegen me aan geplakt en is om half 5 wakker worden geen uitzondering.  Ik zou het zo fijn vinden als ik volgende week tijdens haar eerste verjaardag niet met enorme wallen op de foto sta. Is dit herkenbaar? Fase? Gaat het weer over haha

Wat heftig Gebruiker...146. Ik ben nog niet in sprong 8 aanbeland gelukkig. Maar als ik het zo lees staat er weer wat fijns op het programma (ik moet nog bijkomen van die 11 maanden sprong haha). 
Als ik het zo lees zou ik er maar gewoon aan toegeven voor zover dat kan voor jullie. Dus lekker gewoon bij je nemen 's nachts en hopen op het beste... 

Op de eerste verjaardag beetje ijsblokjes (voorzichtig!) op je ogen en de wallen trekken wat bij :) 

Hier de eerste verjaardag gehad. Hoewel ik in eerste instantie een Mickey Mouse themafeestje gepland had met een huis vol gasten kwamen nu de opa's en oma's alleen in shifts. En eigenlijk was dat súper relaxt! Aaron kon lekker in z'n ritme blijven en heeft genoten van de aandacht, de slingers, ballonnen, opa en oma, en de cadeaus. En wij hadden niet de hele dag het huis vol. Ik vond het prima zo! En we hebben nu dus officieel een dreumes en geen baby meer, Waaa! 
@Tulipaa wat fijn dat je zwangerschap tot op heden goed loopt en dat je een mooie eerste echo hebt gehad :) 

Wij zijn ook klaar voor de 1e verjaardag volgende week. Dinsdag trakteren op het kdv en verder vieren we het in kleine groepjes het hele weekend door. Wel alleen mensen gevraagd die we ook echt graag zien. De uitnodigingen heb ik gemaakt van de foto's van de cakesmash. Die zijn erg leuk geworden al zeg ik het zelf.
Wij zitten ook weer in een sprong. Hij wil alleen maar bij ons zijn en inderdaad al ga ik maar richting de keuken dan  komt hij mij achterna en gaan weer aan mijn been staan en houdt die angstvallig vast. Huilen als ik hem op het kdv achterlaat. Hij duimt nog meer dan normaal, maar slaapt gelukkig wel gewoon goed. Vorige week kwam hij wel moeilijk in slaap 's avonds. Gelukkig hielp het muziekje van de babyfoon 1 keer (hier op forum gelezen), maar 2e keer trapte hij er niet in. Was echt een jengel huiltje en dan dan gaan staan en mamaaa roepen, maar hebben hem laten gaan en toen werd hij na 30min stil. Van de week kwam hij 's nachts ineens een keer om half 4. Tijdje met hem in het logeerbed gaan liggen en toen ging het wel weer. Hij ligt nu ook nog lekker te slapen. Dat uitslapen heeft hij denk ik van mij.

Terug
Bovenaan