Baby’s geboren mei / juni 2019

O wow.  Wat gaan al weer veel dames voor een tweede!! Gefeliciteerd voor degene die al zwanger zijn :) ik moet er echt nog niet aan denken haha
hier gaat tandenpoetsen voorspoedig. Ze vindt het uitermate interessant. Als wij zelf poetsen wil ze altijd meedoen! Verder sowieso hier weinig te 'klagen'. Heerlijke eigenwijze dreumes hihi

Gefeliciteerd CvdLB, wat leuk! Wij gaan ook voor dr 2e alleen is mijn cyclus heel raar. Ben ook pas 2x ongesteld geworden en heel onregelmatig. Probeer nu maar even ovulatie testen om een zo goed mogelijke kans te hebben. 

Wat leuk ClvdB! Ik ben idd ook zwanger, bijna 11 weken nu, heb overmorgen de termijnecho. Wat leuk dat er nog meer mensen denken over een nieuwe zwangerschap! Woensdag feest hier, dan wordt ons kruimelkontje al weer 1!

Gefeliciteerd met je zwangerschap ClvdB. Ik moet er ook nog niet aan denken. Vind het nu nog steeds best pittig soms. Maar lijkt me wel leuk 2 kindjes die qua leeftijd niet te ver uit elkaar zitten. 

Wat leuk om te lezen hoe het met de inmiddels dreumissen gaat. Onze kleine meid is begin juni alweer 1 jaar geworden. Inmiddels 18 weken zwanger van de tweede, een broertje. 
We kregen eerder kriebels om voor een tweede te gaan hahah. Hopelijk wordt de tweede net zo makkelijk als de eerste. 
Wij missen de babytijd soms wel, maar vinden wel hoe ouder ze wordt hoe leuker het ouder zijn wordt. Je kan nu echt met der communiceren. Het tandenpoetsen vergeet ik heel soms oeps. Ik ben benieuwd wanneer ze begint met lopen. Ze kan wel lopen aan de hand, maar zodra ze losstaat durft ze niet meer. 

Tandenpoetsen gaat hier wisselend, met papa hysterisch huilen, met mii gaat het. Ik poets zijn tanden terwijl hij met een 2de mijne poetst, vindt hij heel grappig ?
nagels knippen durf ik nog steeds niet nadat ik ‘m met 8 weken in zijn duimpje heb geknipt, klein trauma aan mijn kant. 

Hier begint de twijfel toe te slaan over een 2de. Wil ik de aandacht verdelen, krijgen we net zo’n makkelijke als de eerste, kan ik dat wel, kan onze relatie dat wel aan.. Mijn partner zou er dan 4 hebben, voor hem hoeft het echt niet. Dacht zelf wel een 2de te willen, maar het idee maakt me nu ineens heel onzeker. 

hier zondag zijn echte feestje, door de lockdown in België niet kunnen vieren met iedereen, hadden wel al een klein ‘feestje’. De dag na zijn verjaardag liep hij ineens, nu doet hij niks anders meer dan lopen haha. 

Gefeliciteerd met de zwangerschappen! Leuk hoor!

Gelukkig zijn er met mij meer die er nog niet aan moeten denken. Dat wil zeggen, ik denk er wel aan maar herken me ook erg in het verhaal van Mama D... wil ik de aandacht wel verdelen, wéér die babytijd, gaat het wel oké in onze relatie straks? kortom hier voorlopig nog niets :D

Thanks voor de tandenpoetstips haha, niet heel veel meer succesverhalen helaas... we blijven lekker verder modderen! 

Terug
Bovenaan