Leuke ontwikkelingen! En wat grappig om te lezen dat er hele vlugge kindjes zijn (woordjes als bal, mama, lamp... wow!) en kindjes die iets meer tijd nemen.
@Zwanger yes, relatie gaat goed! We hebben enorm geïnvesteerd en het voelt weer helemaal fijn. De rust is weer terug en nu de kogel door de kerk is dat we gaan verhuizen hebben we ook veel minder stress maar zitten we in een soort continue staat van opwinding
Ik kom zelf uit Twente dus we gaan terug naar een vertrouwde plek voor mij. Heel fijn!
En wat tof om te lezen dat je nog 4x per dag bv geeft! Ik zit op gemiddeld 2 à 3x maar ben nu net bezig met het afbouwen van de dreamfeed.
@Jippie een vastzittend beentje... lastig! misschien door de spijlen een handdoek weven? dat die spijlen dicht gaan? Geen idee of dat helemaal veilig is trouwens want op deze leeftijd zitten ze overal aan en plukken ze alles los...
@WvH lastige eter
heel frustrerend (die van ons plukt het nog wel eens uit z'n mond en smijt het dan op de grond). Op dit moment doen wij vooral het gedrag negeren.
Heb je al eens geprobeerd dat jullie kindje ook mee-eet van een grote vork/lepel? Of mengen met iets dat hij lekker vindt (broccoli gaat erin met avocado bij ons...). Of een keer een potje (of juist vers) als hij altijd vers krijgt (of juist een potje).
Verder, huilen tot kolhalzen aan toe lijkt me heel naar. Hoop dat jullie een beetje de rust kunnen bewaken erin, want anders blijft het moeilijk.