Baby’s geboren mei / juni 2019

Gefeliciteerd voor alle zwangere dames! Spannend en leuk hoor. Ons moppie is ook alweer 2 weken 1 jaar. Hij is veranderd van een mak lammetje in een driftkikkertje. Heel ondernemend. Loopt nog niet, trekt alles open en eruit/ gilt veel.... beetje hangerig ook. Slapen is bal. Meestal meteen staan en protesteren in bed. Als ik hem eruit haal en mee naar benedeN neem lukt het soms 15 min later wel weer. Meestal niet. Hij is echt moe. Dus maar even laten blèrren en dan gaat hij binnen 10 min toch maar slapen. S nachts ook veel wakker en ons nodig. Hoop dat deze faaaaaaaase weer snel voorbij gaat. Ben gesloopt. Maar dat komt wel weer goed. Weekend rustig houden en bijtanken. 
Zijn er kleintjes met kiesjes? 

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!! Wij hebben het er ook wel weer over gehad. We vinden het nog wel lastig, want ik vind het nu soms ook pittig, terwijl we een makkelijk kind hebben, maar je hebt ook nog wel 9 maanden zwangerschap en ik wil niet nog jaren wachten door mijn leeftijd en de 1e ging niet zo makkelijk door geen menstruatie en dus hormonen slikken. Al heb ik nu dus wel gewoon menstruatie, maar dan rond de 40 dagen. 

Lieve mama's,
Hoe gaat het met jullie? 
Onze kleine man loopt sinds een kleine twee weken helemaal los. Hij krijgt nog twee flessen en doet nog twee slaapjes.
Verder een heel vrolijk, temperamentvol mannetje van alweer bijna 14 maanden. 
Praten doet hij nog niet, zegt alleen ba ba ba als hij een ballon ziet (zijn vader werkt in de ballonnen dus hij ziet ze vaak).
Wij zitten nu in de tweede ronde voor een 2e. 
Hoe gaat het met de zwangere mama's? 

Hier ook ronde 2 voor nummer 2. Dit weekend klus weekend :) ik vind het ergens spannender dan bij de 1e. Toen was mijn motto we zien wel, nu ben ik er toch iets meer mee bezig!
Wij hebben ook nog twee flessen, soms ipv de ochtend fles een bordje pap. En ook nog twee slaapjes!
Onze dochter staat en loopr iets langs de tafel, maar zeker nog niet los. Verder ook een vrolijk meisje dat een duidelijk eigen willetje heeft!

Volgende week wordt mijn zoontje ook 14 maanden, al zeg ik nu meestal 1 jaar. De maandentelling gaat er voor mij wel een beetje af. Hij is een bezig bijtje en vol op ontdekkingsreis, kruipene en klimmende. Lopen aan de wagen of hand gaat kleine stukjes goed maar zelfstandig lijkt nog best ver weg. 
Hij krijgt nog steeds 3 flessen, opvolgmelk. Qua hoeveelheid komt het meer neer op 2,maar dus over 3 momenten. Hij doet ook nog 2 slaapjes.
Verder gaat het goed met de zwangerschap, bijna 1o weken. De vermoeidheid speelt hier wel een negatieve en overduidelijke rol. Gelukkig kan mijn man veel meehelpen en kan ik er dus ook aan toegeven. Met vlagen misselijk, maar gelukkig niet non-stop zoals de vorige keer.
Jullie succes, hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn. 

Hier ook alles goed, kleine man tijgert, kruipt, staat (aan iets) en loopt (langs iets). Nog niets los. Wel steeds meer aan het experimenteren met klanken. 
Hij reageert overduidelijk op mijn man als hij hem ziet (DADA!!). Bij mij nog iets minder haha (ik ken mijn plek :p).
Verder krijgt hij nog steeds borstvoeding 's ochtends en 's avonds.
Geen plannen voor een tweede, echter.. afgelopen weekend wel een test moeten doen omdat ik zwaar overtijd was. Bleek negatief en ik was echt enorm opgelucht. Het zou nu nog niet het moment zijn. Wel raar want ik was inmiddels al weer ongesteld geworden enzo (heb nu koperspiraal) maar sla dan blijkbaar toch weer ineens een maand over. Zal wel met de bv te maken hebben. 
Verder zijn we plannen aan het maken om te gaan verhuizen van het westen van het land (Rotterdam) naar het oosten (Twente). Dus andere big plans waar wij mee bezig zijn :D :D.
Leuk om te horen dat het met jullie en jullie kindjes ook goed gaat. En Heel Heel Heel veel succes voor de dames die weer aan het proberen zijn. Ik duim voor jullie mee. 

Jeeeh een trotse mama! Hij loopt stukjes los. Het begon 2 weken geleden al met 2 losse stapjes van papa naar mama en andersom. Maar verder nog niet echt en we stimuleerden dit ook eigenlijk niet, maar hij ging eigenlijk steeds meer los staan en ineens liep hij een stukje weg bij de tafel en nu dus van de ene kant van de kamer naar de andere kant. Heel spannend! Echt volgen wat hij doet, want hij valt soms nog wel al weet hij wel al goed hoe hij moet gaan zitten.
Wij geven met bijna 13 maanden ook nog 2 flessen. Hebben jullie ook dat jullie kind wel eens huilend wakker wordt en vast zit tussen de spijlen van het bed? Gelukkig is dit momenteel alleen op momenten dat hij normaal ook wakker wordt. Ik vind het best spannend, want ik moet echt moeite doen om zijn been er weer doorh33n te krijgen.
Vera dat zijn spannende, maar leuke ontwikkelingen. De rust zal straks ook wel even wennen zijn.

Hoi! Gefeliciteerd met de zwangerschap en succes voor iedereen die probeert.
Hier nog borstvoeding 4 keer per dag. 
Mijn zoon van 13 maanden loopt ook los. Zo grappig om te zien (l)
Hoe gaat het met jullie relatie nu Veraa, spannend zo verhuizen naar twente.?

Terug
Bovenaan