Baby’s geboren mei / juni 2019

Fijn Veraa! Hopelijk lukt het om de dreemfeed af te bouwen! Drinkt Aaron nog altijd niet uit de fles?
Hier wel wat woordjes en dat is vet schattig. Bablon (ballon), bal, auto, mamma en pappa, een deel van de naam van grote zus en deels zijn naam, schommel en (glij)baan. En brood en banaan. (Ba_BAAN) , bed, drinken en eten, zitten en staan.. gaat lekker dus! Oh en (niet te vergeten) NEE, NEE, NEE en ja ook nog wel :p en ah oh. Dierengeluiden kent hij nog niet maar die oefen ik eigenlijk ook niet. En alle dieren zijn toch 'paad' :p
Hij is gek op zijn knuffel en kruipt en loopt de hele dag met knuffels (in zijn mond vaak) rond. Hij eet ook alles goed (helaas ook pissebedden, slakken en lieveheersbeestjes) en daarin heel gelukkig weinig strijd. 
Wel veel strijd met grote zus die het moeilijk heeft met dat zoontje nu zo veel kan en ook wil. Naar zijn nee luistert zij niet en dat lijdt tot veel irritatie bij mij en tot agressie van mijn zoon die gerust ook mensenvlees lust (auw) en met alle liefde (de bril van mijn hoofd) slaat.
Inslapen wordt lastig, ik moet er bij blijven, maar schijnt ook een sprong te zijn weer nu. Ook 's nachts soms weer een uur wakker en dat is lastig en vermoeiend. Maar faaaaaaase (en waaaaallen)
Kiezen nog niet! 

Alweer zoveel herkenning, heerlijk. 
Wij zitten nu op 13,5 maand. Loopt los sinds de dag na zijn verjaardag.. Hoewel hij eerder rent dan loopt, ook idd steeds met een knuffel of een puzzelstuk in zijn mond (zijn erg groot en hij heeft het knopje tussen zijn tanden).
Inmiddels heeft hij 3 kiezen en 9 tanden. Heeft er last van denk ik want hij bijt weer overal in. Zijn bedje en de salontafel zien eruit alsof ze de oorlog overleefd hebben haha. 

zijn fijne motoriek is goed ontwikkeld, pak met 2 vingers (pincet) kruimeltjes etc op. Wilt alles maar ook echt alles zelf doen. Lacht ontzettend veel, knuffelt graag en gaat heel graag uiteten haha. 
taalbesef is er volgens mij wel; als we vragen om een bepaalde knuffel te pakken, of waar de lamp/schommel/beker etc is gaat hij die halen of kijkt ernaar. Wijzen doet hij niet, praten ook niet. Soms een dada of mama maar das echt zelden en lijkt nog niet gericht. 

Slapen nog altijd van 19:30 tot 6 (zucht). En overdag nog 2x 1,5u soms ook 2u. Flessen in ochtend en avond krijgt hij nog, blijft ons momentje ofzo. Drinkt wel overdag uit verschillende soorten bekers. Dus achja.. 
dit weekend met vriendinnen naar een speelbos geweest; 1 kindje is op 3 dagen na, 1 jaar ouder. Ze was evengroot als onze man en woog 0,6kg minder ?? echt een reus hier; 12,3kg en rond de 82cm. Erg goed in verhouding maar hij blijft zo groot voor zijn leeftijd. 

Haha ja puzzelstukjes kruipt hij hier ook mee rond in zijn mond ja :p zo grappig.
Kruimels pakken (of zijn vitaminepilletje, of rijst of zo) gaat hier ook prima!
Hier ook tafels en bedden met bijtsporen. Echt jammer is dat :( maar op zoek naar nieuwe meubels als die bijtfase over is...

Woooow.. lekker groot mannetje die Dex!

Ik moest hier zó hard om lachen @Zwanger yes:
Hij eet ook alles goed (helaas ook pissebedden, slakken en lieveheersbeestjes)

Voordeel is. Hij eet! haha :D Er zijn zo veel culturen waarin insecten een delicatesse zijn. Joh jullie zoontje is zijn tijd ver vooruit. Wordt vast helemaal hip!
En @MamaD en Zwangeryes dat van die puzzelstukjes. Zó herkenbaar. Aaron doet dat dus met een blokje uit z'n blokkendoos. Dat is zo'n bruggetje en die zoekt hij altijd zorgvuldig uit de doos om hem vervolgens in z'n mond te stoppen. Ziet er zó debiel uit. Als een soort zeeolifant (Google. echt.). Ik lach me suf.

Een tijd geleden dat ik heb meegelezen op dit forum. Ons kind van 13 maanden loopt echt nog niet los. Wel al een hele tijd langs de tafel én nu vooral de trap op steeds. Thank God for traphekjes ;) 
Eten is hier geen probleem, eet alles. Al krijgt hij steeds meer voorkeur. De stukjes vlees vond ik niet terug op de grond haha
Hij krijgt gewone melk in de ochtend en avond nog lekker uit een flesje een beetje de kou eraf in de magnetron. Bij de lunch een bekertje maar niet altijd. Soms slaan we de melk over. 
Hebben jullie vakantie plannen en hoe vullen jullie dat in? Wij hebben echt nog geen idee.

Hoi Annnemiekke, wij gaan lekker naar Texel dit jaar, ergens in september een weekje naar een bungalowpark. We wilden eerst naar Italië, maar gezien alle ontwikkelingen hebben we besloten toch in NL te blijven. Volgend jaar beter en het wordt vast fijn op Texel!

Wij zouden naar Jamaica gaan maar hebben dat geannuleerd door de omstandigheden. Verder hoopte we op goed weer, dat zit helaas niet zo mee.. Hihi
We gaan morgen lekker een dagje naar de dierentuin en fietsen veel in onze omgeving, veel groen en lekker buiten.

Hoi hoi,
hoe is het met iedereen? Onze vakantie was al geannuleerd in mei. Heel misschien gaan we nog ergens een weekje heen, maar geen idee waarheen dan, want ik wil wat leuks voor de kleine, maar ik heb er ook geen bergen geld voor over. 
Het gaat hier verder goed. Helaas zijn de uitslaaptijden van 9uur wakker worden voorbij. Hij wordt nu meestal tussen half 8 en 8uur wakker dus we mogen nog niet klagen maar goed. Verder is het een ondeugend en ondernemend type. Hij loopt het hele huis door en klimt overal op en onder. Luistert slecht tenzij het over eten gaat dan snapt hij ineens alles haha dus we moeten echt gaan opvoeden.

Terug
Bovenaan