Zo even bijgelezen. Wat een goede berichten dat er alweer zwangere dames zijn! Gefeliciteerd!!
Erg eigenlijk om te lezen dat we het CB gewoon niet om advies gaan vragen omdat we nu toch al weten dat ze met prutadvies komen. Hier hetzelfde hoor, ik doe het ook niet. Tenzij ik 'die ene' krijg, die ene dame die wel snapt hoe het werkt maargoed die is er niet altijd (wel inmiddels haar privé mobiele nummer gescoord haha).
@Wittechocola, wat ontzettend vervelend!! Is het misschien een idee om jullie kindje overdag meer eten te geven? En misschien voor het slapen nog een flinke fles met pap? Ik ben alleen wel bang dat het, wat je zelf ook zegt, inmiddels een gewoonte is geworden.
Ik zou zelf gaan proberen extra eten te geven overdag en voor het slapen, die beker water blijven volhouden. Ik denk dat het voor nu een kwestie is van de nachtelijke voedingen accepteren. Heb wel eens gelezen dat kindjes soms tot 3 jaar nachtvoedingen willen (sorry ik wil geen stress en paniek zaaien). Ik merk dat het helpt om het te accepteren (wij zitten ook weer in dit stramien namelijk) al is dat niet altijd makkelijk als je weer 3x je bed uit moet en de volgende dag als een zombie rondloopt. Maar in mijn ervaring komt er vanzelf weer een andere periode (god wat een kutadvies, ik weet het.... ik lees dit ook bij anderen en dan denk ik heb je niks aan. Maargoed. Het is goed bedoeld, en een hart onder de riem verder!)
Verder. Wie heeft er in hemelsnaam bedacht om vaccinaties in te plannen tijdens sprongetjes!? Holy moly. Ons liefste ventje is verandert in een dreumesdraak, driftbuien zijn dagelijkse kost. Mama wordt geknepen, gebeten en geslagen (ook gewoon voor de fun). Meneer kan zichzelf niet meer vermaken en gooit zichzelf overal tegenaan. Daarbovenop dus de BMR en meningokokken vaccinatie met als gevolg dat hij nu na 9 dagen giga uitslag heeft en al 2 nachten hevige koorts en opgefokt in zn bedje ligt. Plus natuurlijk een hittegolf eroverheen.... Ik wil mijn lieve kindje terug!
*het is een fase... het is een fase... het is een fase...*