Ook ik schrijf nu regelmatig mee in het andere forum, inmiddels 22 weken zwanger van nummer 2. Het is helaas een wat zware zwangerschap.
Mijn zoontje slaapt nog heerlijk 2 slaapjes, meestal van zo'n 2 uur per keer. Dit is echt fijn, kan ik ook goed mijn rust pakken. In de middag slaapt hij gerust tot 17 of soms zelfs 6 uur en rond half 8/8 uur gaat hij dan gewoon weer zijn nacht in. Dan slaapt hij zo'n 12 uur.
Hij heeft een tijdje slecht gegeten maar nu hij meer zelf kan (en dus ook mag) gaat dat echt een stuk beter. Heel fijn.
Qua karakter, het is echt een drukke jongen. Kruipt overal heen en op. Loopt nog niet los, maar we verwachten dat dit op korte termijn gaat gebeuren,spannend! Verder ook hier in een split second van lachen naar (histerisch) huilen en weer terug. Soms zonder reden (ofja, aandacht) en soms met. We hebben het vermoeden dat er kiezen door komen en dat hij daar wel echt last van heeft.
Laatst kwamen we een over buurvrouw tegen en die vroeg hoe oud hij was. Ineens zei ik, bijna 1,5 jaar. Wow, haha dat is toch niet normaal hoe snel dat gaat? Nog een week of 5/6 en dan is het al zo ver. Zijn dat de hormonen of is dat ook iets bijzonders?