Baby’s geboren mei / juni 2019

Haha zo herkenbaar die driftbuien bij het woordje nee... Ik draai het nu maar om. Als de kreukenla open getrokken wordt, zeg ik doe maar weer dicht en als hij dat dan doet, geef ik een compliment. Dat levert me veel minder strijd op. Cvlb dat gaat alweer hard! Was de 20 weken echo goed? Uhmm ik denk nog niet aan 1.5 jaar maar dat is pas 5dec bij ons dus dat duurt nog even... Ik vind wel dat hij groot wordt en dat ik soms echt even kijk van wooh wat ben je al groot en wijs. 

Jippie, dat klinkt als een goede tip! Nog meer voorbeelden?
Ja het gaat snel, lijkt wel nog sneller te gaan als bij mijn zoontje. Dat zeggen ze ook, maar toch het voelt ook echt zo. De 20 weken echo was helemaal goed. Had het toevallig in het uitgerekend in januari forum over ,misschien kan ik de vraag hier ook stellen. Hebben jullie een 3D echo laten maken? Zo ja wat vond je ervan en in welke week?
Wanneer ben jij uitgerekend? Verloopt je zwangerschap goed? 
Succes voor de dames die 'bezig' zijn, hopelijk is het jullie ook snel gegund. 

Uhmm niet 1,2,3 nog meer voorbeelden, maar ik probeer alles wel om te draaien. Als al het speelgoed uit de kast of boxla getrokken wordt dan zeg ik ook bij het eerste ding al zoo wat goed!! Doe je nu het deurtje of de la dicht en dan kijkt hij me aan van huh? Oke!! En als hij dan wat anders wil, zeg ik wel van leg je dit terug. Maar het werkt niet altijd hoor hahaha. Alleen ik heb gewoon geen zin in elke keer strijd en negativiteit. Merk wel dat hij nu met alles wil helpen en een stuk liever en minder opstandig is.
3d echo heb ik niet gedaan... dus daar kan ik je niet mee helpen. Weet je al wat het wordt?
Ik ben 20 april uitgerekend. Maandag heb ik een termijnecho en ben ik 11 weken dus weer even spannend en leuk. Ik vind het allemaal maar lang duren..

Hier momenteel ook geen slaapproblemen meer! Feest hoor. Hij slaapt anderhalf uur overdag en van 8 tot 6 in de nacht. Soms wordt hij tussendoor wakker, soms niet. En als hij wakker wordt slaapt hij tot half 7 of zo. 
Hier heb ik een enorme wens voor een derde en m'n man niet :p. Dus ook niet aan het proberen en zo. Maar ik heb het er wel lastig mee hoor. Ben er best verdrietig om vaak.
Hier ook driftbuien maar niet half zo erg als die bij m'n dochter. Ombuigen en afleiden inderdaad. Alleen bij gevaarlijke dingen zeg ik echt streng nee en zet hem weg. Zoals als hij aan de oven zit of zo. Dat mag echt niet. We ruimen samen speelgoed op. En ik probeer het niet zo erg te vinden als de kast met speelgoed leeg getrokken wordt ;p 

Wat fijn zwangeryes dat jullie geen slaapproblemen meer hebben. Dat geeft toch wat meer rust. Tsjaa dat is altijd een lastige situatie als de een nog wel een kindje wil en de ander niet. 
Hier zijn de ergste driftbuien weer voorbij en ik heb nu een kindje dat bij alles wil helpen. Alles wordt naar de keuken gebracht en jas en schoenen naar de gang. Verder wil hij graag bij me zitten met spelen dus dan kruipt hij naast mij op de bank met zijn speelgoed of op schoot als ik bij de hoge tafel zit. Echt schattig. Maar het blijft wel een papa's kindje. Als papa er is dan gaat hij 9 van de 10 keer naar zijn vader en vaak huilen als hij weggaat. 
Oja voor degene die het interessant vinden. De termijnecho was goed, maar wel vooruit gezet. Het wordt nu 16 april.

Terug
Bovenaan