Baby’s geboren mei / juni 2019

.oh wat leuk allemaal! Opeens hele monden vol tanden. Hier moeten er nog 6 kiezen komen. 
Onze zoon klimt ook echt overal op :( zit altijd vol met krassen, blauwe plekken en bulten :p maargoed. Hij klimt inmiddels zelf op de glijbaan in de speeltuin , scheelt mij tillen, want dat is favoriet :D

Zo dat is alweer een poosje geleden. 
Gefeliciteerd aan diegene die weer zwanger zijn en succes aan de mama's die voor een tweede of derde gaan! 
Hier nu 15 wkn zwanger van nummer 2, uitgerekend op 13 april. Deze zwangerschap erg beroerd. Privé speelt er ook veel en dat in combinatie met m'n zwangerschap is niet heel goed. Baby doet het overigens wel goed.
Jaxx is een kleine deugniet! Haha hij klimt en klautert ook overal op en als iets niet mag dan gilt hij de boel bij elkaar! Ik vind dat soms best lastig om mee om te gaan merk ik. 
Hij is een paar weken niet lekker geweest door kiezen en verkoudheid en sinds is hij elke dag om 6:00 wakker. Ongeacht hoe laat hij naar bed gaat. Hij wisselt tussen 1 en 2 slaapjes. Heb het idee dat we nu echt naar 1 slaapje gaan. Verder een heel blij en gevoelig jongetje! Hij voelt alles zo goed aan, bizar vind ik dat soms. 
Hij zegt nog niet veel maar brabbelt meer en meer en begrijpt alles wat je zegt. 

Laat ik ook maar weer eens van me horen?
Bij Nora komen er nu 4 kiezen tegelijk door; wat een mishandeling is dat voor die kleintjes. Ze doet het opzich prima moet ik zeggen. De meeste last heeft ze ervan (denk ik) in bed. Soms huilen. 
Verder is ze overdag heel lief en leuk. Lekker spelen en kletsen. Mama, keuken, poe(s). Ze vindt dieren erg leuk en kan ze ook allemaal na doen. 
We hebben een abonnement op de dierentuin, afgelopen zaterdag weer geweest. Is echt geweldig. Helaas waren de aapjes er niet en de leeuw ook niet. Verder wel alle diertjes gezien.
Opdrachten begrijpt ze trouwens ook erg goed en lijkt echt 'ja' of 'nee' te zeggen op een vraag. Weet goed wat ze wilt eten en kan dat ook goed aangeven.
Sinds een week slaapt ze eindelijk door, wàt een verademing!! We slapen sinds maanden eindelijk door! Door 1 ding te doen; de ochtendfles niet meer boven geven. Maar gewoon om 8u naar beneden om een broodje+ melk te eten.  

Mijn berichtje is helemaal niet geplaatst... maar gefeliciteerd Rachel. We schelen dan maar 3 dagen. Wel vervelend dat je je beroerd voelt.
Witte chocola wat fijn dat de nu doorslaapt. Heb je tenminste ook weer goede nachten. Nu hopen dat ze het vol blijft houden.
Hier ook nog steeds weinig woorden hoor. Wel veel brabbelen en soms wat na proberen te zeggen. Baby is tedy, maar ook alleen als hij er zin in heeft. Verder heel veel helpen. Alle bakjes en papiertjes naar de keuken brengen, helpen met de vaatwasser leegruimen en inruimen. En de bal moet overal mee naar toe!

Dag Lieve Mama's 

Ik ben deblogmama. Ik heb 2 kindjes 01/2018 & 04/2020. In een vorig topic stelde ik mezelf al eens voor maar ik doe het gewoon hier nog eens opnieuw want het was ongelooflijk hoeveel steun en support ik van mede mama's heb gezien!
Ik ben sinds kort een blog gestart waar ik alles over ouderschap en opvoeding bespreek, natuurlijk gaan we topic over over baby's en peuters, maar ook worden er heerlijke recepten gemaakt, en zoveel meer.
Ik wil je graag uitnodigen om suggesties te komen doen over opkomende topics, vragen te stellen, of gewoon wat support te tonen ik. Hier op  mijn blog vindt je mijn contact gegevens je mag altijd contact met mij opnemen. Het is de bedoeling om in contact te komen met zoveel mogelijk mama's of papa's om ervaringen te delen en te leren van elkaar. 
Bedankt alvast dikke kus ?

Vraagje van mijn kant!
Hebben jullie tips waar je leuke, (relatief) goedkope, (echte strakke) skinny jeans kunt kopen? Met misschien n link?? Die ook echt mooi zitten. Heb er nu 2 te koop gezet waarvan ik had gehoopt dat die goed zaten, maar toch niet.. 
Ik kom er niet uit via internet en heb geen zin om overal wat te bestellen en terug te sturen etc.  
Wie helpt mij uit de brand??

Ik heb van die jeans leggings bij de H&M besteld. Zitten perfect. Alleen ze zijn snel uitverkocht. 

heb hetzelfde nu bij de Zara gekocht. Moet nog binnenkomen. 

succes! 

Hier fan  van de jegging van Tumble 'n dry. Het model heet Pitou. Nieuw duur, te duur. Maar lang leve marktplaats!! Ons dochtertje heeft hier echt super veel van, hier passen haar spillepootjes heel goed in. En bij gebrek aan kont en buik ook echt een uitkomst dit broekje!

Terug
Bovenaan