Dankjewel Tulipa en Vera voor jullie berichtjes. Hij heeft geen koorts (gehad.) Hij is dus alleen heel erg verkouden geweest. Hij was ook een week megadruk en echt aan het stuiteren dus of hij misschien iets verrekt heeft... op de opvang hebben ze ook even gekeken en wat oefeningen met zijn benen gedaan, maar ook zij zien dat hij trekt en wat mank loopt maar zien ook niet dat hij pijn heeft. Morgen ben ik thuis dus dan wil ik zelf even goed kijken en eventueel toch even de dokter bellen om te overleggen. Ik vind het ook wel een beetje spannend.
Ik word nu ook gebeten in mijn wang. Dan geef ik een kusje en zeg ik krijgt mama ook kusje en dan doet hij dus alsof maar bijt hij ineens. Als ik dan auu zachtjes zeg doet hij het wel gewoon netjes. En als ik zeg krijgt de baby een kusje en dan wijs ik naar mijn buik dan geeft hij die heel lief een kusje. Ook als zijn fles s avonds leeg is, stopt hij hem in mijn mond. En eten moet hij nu zelf doen dus we hebben al 2 dagen kliederboel want hij draait zijn lepel regelmatig om precies voor het zijn mond in gaat haha.
Ik word nu ook gebeten in mijn wang. Dan geef ik een kusje en zeg ik krijgt mama ook kusje en dan doet hij dus alsof maar bijt hij ineens. Als ik dan auu zachtjes zeg doet hij het wel gewoon netjes. En als ik zeg krijgt de baby een kusje en dan wijs ik naar mijn buik dan geeft hij die heel lief een kusje. Ook als zijn fles s avonds leeg is, stopt hij hem in mijn mond. En eten moet hij nu zelf doen dus we hebben al 2 dagen kliederboel want hij draait zijn lepel regelmatig om precies voor het zijn mond in gaat haha.