Ooh wat heerlijk, al die vakantievooruitzichten. Hebben wij helaas niet, mijn vriend had een maand vrij, 3 weken na de bevalling, en is nu net weer aan het werk. Kwam door overstap naar nieuwe baan en was super, want we hebben samen de start meegemaakt en heel veel leuke dingen gedaan. Ik hoef ‘gelukkig’ pas half november weer aan het werk (onderwijs heeft ook voordelen!), dus wellicht net voor of ba de herfstvakantie een weekje weg. We wonen vrij dicht bij het strand, dus we gaan vaak een uurtje of 3/4. Dan is er 1 voeding op het strand en slaapt ons meisje sowieso in de draagzak heen en terug en vaak ook een dutje op het strand, maar het is ook een ramp als ze dat niet doet. Overdag slapen is sowieso niet écht haar hobby, ze slaapt ‘s ochtends vaak prima, maar na een uur of 2 slaapt ze vaak amper, soms 1 of 2 slaapjes van 45 minuten. Maak me er geen zorgen om, want ze is hartstikke vrolijk, komt goed aan en slaap ‘s nachts ook goed. Ze kan best goed zichzelf vermaken, mits we in de buurt zijn en af en toe naar haar lachen, maar zitten in de wipper of liggen in de box is dan geen probleem. Behalve als ik moet plassen of wil douchen, uiteraard...!