Hier ook weer terug van weggeweest.. Sinds vorige week weer aan het werk, zo balen..
Het verwerken van prikkels bij de opvang herken ik heel erg. Dex huilt thuis echt nooit (ja echt haha), op de opvang huilt hij veel, slaapt slecht etc.. Sinds dinsdag een dekentje meegegeven die in ons bed lag, nu slaapt hij beter daar en lijkt wat rustiger.. Gister is heel goed gegaan, bij thuiskomst slaapt hij wel ontzettend veel. Is echt aan het verwerken, maakt ook veel geluiden in zijn slaap.
Het ritme zit er hier op vrije dagen gelukkig nog redelijk in;
7/7:30 op, fles, 8:30 slapen tot 9:30/10:00, 11:00 de fles en om 12 boven in bed tot 14/14:30. Daarna blijft hij wakker, fles van 15u en dan om 19u, dan slaapt hij rond 20:30 en maken we hem wakker om 23u voor de fles..
gister zijn 2de spuitjes gehad, gelukkig geen last. Wel nog veeeeel harder gehuild dan de eerste keer, arme man.. Hij is al 66cm bij 7950 gr ? hij is echt geen baby meer! Papa is bijna 2m en ik 1.70 dus zijn groei is niet vreemd zeiden ze.. ligt in gewicht en lengte aan de bovengrens maar de combinatie ligt dan weer perfect in het midden.. Maat 62 kan ik ook al bijna weg doen, snik..
leuk al jullie uitstapjes! Wij zijn laatst naar Frankfurt geweest, ging heel goed.. Dat heeft me moed gegeven om de vakantie te boeken; eind september naar Samos.. zooo spannend! Wel een huisje met eigen zwembad omdat ik niet in een hotel wil zitten en dus uren op de kamer zit als hij slaapt.. Ben benieuwd!
@tulipa; wat heftig he!! Goed dat hij zo snel gehandeld heeft!! Weet nog die nacht in het begin dat Dex aan het stikken was, heb ik nachten niet van kunnen slapen!
Hoe bevalt het de werkende moeders? Heel stom, maar ik voel me zo slecht als ik hem weg breng.. zeker omdat zijn start daar ook niet zo goed ging.. wel blij om weer aan het werk te zijn. Mijn team is voor meer dan de helft nieuw en de werkwijze is nu ook heel anders (6 maanden thuis geweest).. Dat vind ik wel lastig en merk dat ik het moeilijk vind om in te voegen; het team is heel close (met name de nieuwe) hoop dat het weer als mijn plekje mag gaan voelen..